Christie's veiling horloges van Sir Elton John.

Wie is Sir Elton John??

Deze:

Voor wie zin heeft om te lezen:

Wat is er aan de hand?

Christie’s, de bekende veilingsite,
gaat binnenkort 31 zeer excentrieke en exclusieve horloges van Sir Elton John veilen!

Onderstaand kun je zijn 31 horloges bewonderen, uiteraard met de geschatte veiling opbrengst prijzen erbij:

Veel plezier met kijken.

28 likes

De opbrengstprijzen lijken me wel heel voorzichtig geschat, zelfs als ze van John Doe geweest waren

Alle horloges ‘‘kloppen’’ wel bij hem!

7 likes

Die Santos Octagon is wel heel gaaf! :star_struck:

1 like

OK? :flushed: wtf… laten we het op different houden. Past wel bij de man maar had ook van Liberace kunnen zijn.

1 like

Excentriek, ja. Mooi? Hmmm… Er zitten maar een paar stukken tussen die ik interessant zou vinden. De man houdt blijkbaar nogal van edelstenen op zijn horloges :smiling_face_with_tear:

2 likes

Zou het? :rofl:

Maar ben het met je eens, een paar zijn interresant, maar 95% is uh ja

Geachatte prijzen vallen mij ook mee. Vind die Jeager Lecoultre nog wel geinig.

Er zitten een paar schatjes tussen. Een mooie en gevarieerde collectie.

Stand out from the crowd, zou ik haast zeggen, het zijn allemaal bijzondere exemplaren. Die Cartiers … oef hoe lekker.

Je gaat ongetwijfeld de ‘good topic’ badge krijgen voor dit topic.

1 like

Ik vond altijd al dat de man leuke muziek maakte en daarnaast een afgrijselijke wansmaak etaleerde m.b.t. brillen en ‘bijpassende’ kleding, maar de afschuwelijke proleterige lelijkheid van deze horloges slaat alles!
Zo! Dat moest er even uit. Als ik iemand beledigd heb, sorry hoor…

8 likes

Die man had stratenmaker moeten worden, met al die steentjes!
Desalniettemin, aparte collectie, twisten over smaak doen we niet.

8 likes

:rofl: :rofl: :rofl:

Zit echt niets voor mij bij. (Afgezien van de prijzen.)

2 likes

Met geld koop je dus geen smaak blijkbaar

2 likes

Oh! Steentjes! :partying_face: :rofl:

3 likes

Bling bling allemaal.

Ik denk niet dat Elton John er wakker van ligt wat meneer Lexaf (die van horlogeforum.nl!) over zijn smaak vindt, dus de excuses lijken me overbodig :upside_down_face:

1 like

en zo blijkt weer eens voor sommige. Ik vind er best mooie exemplaren tussen zitten, en hij trekt zich van niemand ene reet aan en draagt wat hij wil, en is er nog rijk mee geworden ook.

7 likes

Een enkele Cartier kan ik wel waarderen en ik vind de Audemars Piquet Concealed dial wel heeel geinig eigenlijk!

Zeer exentriek :yum: