En dit is de duurste van de 140 OAK horloges:
Wauw, wat een collectie zeg! Om te watertanden
Lijkt me moeilijk kiezen. Zit zoveel moois tussen. Deze 2 lijken mij wel wat.
Bijna 50% er bovenop dus, incl. de invoer en verzekerde verzending naar NL.
Echt enorm veel…
Voor rond de 7000-8000 Euro zou ik hier donders goed op kunnen bieden.
Voor 55000 ballen is dit buiten bereik. Ik vind de Breguet misschien wel mooier ook. Maar toch. Mooie Journe.
Rond 10-11000 ook een tandje duur, maar ik zou op de Chinoise goed kunnen stemmen. Erg mooi. Je ziet ze ook niet vaak. Het is echter geen Cintree.
Veel te groot. En voor 10.000 ballen pak ik liever een splinternieuwe Chronomaster 38mm met datum op half vijf. What the fuck where they thinking, 42mm?
Kortom: Drie mooie horloges, en eentje net jammer. De rest kan me niet bekoren.
Ik geloof niet in gouden chronografen als ze niet uit 1940-1950 stammen. 35-37mm Vintage Breitling in goud? Prima. Maar eigenlijk zie ik een chronograaf als toolwatch, en heb ik 'm liever in staal of titaan.
Sterker nog, met de jaren snap ik witgoud al helemaal niet meer. Als je dan goud neemt, laat het rose of rood goud zijn, want met wit goud en platinum heb je alle nadelen (zacht materiaal, erg zwaar) terwijl het er gewoon uit ziet als RVS.
Het is zwaarder dus je voelt wel dat je iets bijzonders op de pols hebt liggen, zonder het nadeel dat het direct andere mensen opvalt of lastiger te combineren is met je outfit.
Ik draag makkelijker dagelijks witgoud/platinum dan geel/rosegoud
Bij dit soort bedragen zou je natuurlijk ook zelf kunnen vliegen
Het is inderdaad heel bijzonder om iets lood- en topzwaars om de pols te hebben liggen wat maar 38mm groot is.
De veiling begint, als je wilt kan je online meekijken via The OAK Collection Part 1 (christies.com) en dan join auction.
Net boodschappen gedaan. Anders wel wat gekocht.
Het loopt erg stroef heb ik de indruk. Veel die niet verkocht raakt.
Die past dan weer niet in mijn budget
ben er ff doorheen gegaan en de enige die ik vind die voor een laag bedrag weg is gegaan was de chopard luc repeater…voor 30 duizend had ik hem graag gekocht
Ja natuurlijk
Was op instagram ook best wat kritiek dat een klein aantal van de horloges niet (geheel) origineel zou zijn. Dat straalt dan mogelijk ook af op de rest.
Tuurlijk, tuurlijk
Das niet te best neen . Al valt nog te zien of de kritieken terecht zijn natuurlijk.