Hoe mooi Christopher Ward horloges ook kunnen zijn, die tekst op de plaat leidt me eigenlijk meestal te veel af.
Maar hier gebeurt zo veel meer op de wijzerplaat dat het niet meer opvalt.
Zou mooi in het lumen-shots topic passen! Ik vind em vet, maar het is geen alledaags klokje en zou echt ‘extra’ zijn in mn collectie. Daar issie dan weer veel te duur voor…
Ik vind alleen de lumen mooi op dit horloge. Persoonlijk vind ik de wijzerplaat echt veel te druk worden en de tijd slecht afleesbaar. Voor mij is dit hem dus niet.
Zou voor mij veel te druk zijn, ik vind dit ook niet functioneel, eerder een gimmick, met de wereldbol als achtergrond. Al is de lume inderdaad wel gaaf! Er zullen ongetwijfeld liefhebbers voor zijn, maar ik ben er geen van.
Eens!! Alhoewel deze GMT van CW die eruit als een worldtimer mij ook altijd wel heeft kunnen bekoren. De steden/vliegvelden van de verschillende tijdzones staan op de wereldkaart. De zone wordt aangegeven dmv een rode stip. Leuke complicatie en dit horloge is aantrekkelijk qua prijs.
Ik vind deze wel tof! Die andere iets minder. Vind het niet erg als er veel gebeurt, maar dan moet datgene dat gebeurt wel mooi vormgegeven zijn. En bij deze laatste vind ik dat goed gelukt. Die van TS minder. Heeft iets plastics of zo.
Ik vind het idee wel gaaf, het ontwerp en met name de kleurstellingen wat minder geslaagd. Wat mij betreft mag deze terug naar de tekentafel, want ik denk dat er meer in dit idee kan zitten dan ze er nu uithalen.