Christopher Ward C3SKKR hij is binnen!

Na een goede 10 dagen gefrustreerd wachten kwam vandaag eindelijk mijn nieuwe horloge binnen.

En het was het wachten waard! Op de pakbon stond alleen een ander type vermeld dan dat ik besteld had. oh oh wat is hier aan de hand.
Nou dat zal ik vertellen, waarschijnlijk waren de zwarte leren bandjes bij op sinds ze deze in de aanbieding hebben bij CW. En hebben ze er voor het zelfde geld maar een crock bandje bijgedaan. Kijk dat zijn de verassingen waarop ik zit te wachten, scheelt toch 35 pond.

Nou hierbij ook nog even wat plaatjes:







Mooi horloge met een klassieke uitstraling(tu) Best een grote, niet?
Is deze quarts aangedreven?

Dat is een mooie…zo krijg ik toch een beetje spijt dat ik mijn C5 heb verkocht

tjvreeken–> de diameter is 40 mm, ik heb niet echt brede polsen en vind het nog net kunnen. in ieder geval geen toekomstige C8 voor mij als deze uitkomt.Deze is namelijk 44 mm.
Groter --> grootst is wel de trend volgend mij.

Het is inderdaad een quartz.

Iets waar ik mij niet aan probeer te storen.

wielhelm Schreef:

Het is inderdaad een quartz.

Iets waar ik mij niet aan probeer te storen.

Dat moet je ook vooral niet doen:) Gewoon genieten van dit horloge!

Erg fraai, Wielhelm. Er gebeurt veel op de wijzerplaat en toch is het er niet te druk naar mijn beleving. Mooie wijzers ook. Kast oogt forser dan zijn 40mm. Proficiat!

van harte met je nieuwe aanwinst, leuke klok

Das nou een hele mooie klok(tu)klassiek en…robuust
veel draagplezier gewenst!

Gr Dennis:)

Dat is een mooie ik heb er zelf ook zo een maar dan met een witte wijzerplaat gefeliciteert ermee en veel draagplezier
Hier een foto van die van mij

gr Pieter

Wederom een mooie mooie klok van Christopher Ward. Ik ben over de mijne ook nog steeds super tevreden en ga hem steeds mooier vinden. Ook over hun service ben ik uitermate tevreden.

Heel veel plezier er mee.

prachtige klok met een hele strakke uistraling mooie dress watch veel draagplezier in goede gezondheid gr hans

hij is erg mooi… ik heb al 2 jaar precies dezelfde. Ben er nog steeds erg content mee.

Veel draagplezier !! :slight_smile: