Verkregen via de sale, maar nog steeds flabbergasted (2e keer) door de manier zaken doen van CW. Lang verhaal kort: na eerst enkel een titanium band te mogen ontvangen omdat ik ‘te laat’ was, uiteindelijk met pijn en moeite toch het horloge nog nagestuurd gekregen. Was altijd benieuwd naar CW, en cool is hij zéér zeker, maar hoef hem eigenlijk al niet meer . Dus wie bespaard mij de retour procedure en neemt hem mee op vakantie?
Het verplichte (!) rijtje:
Te koop (niet te ruil)(doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):
Merk en model: Christopher Ward C60 Trident Lumière
Diameter: 41mm
Leeftijd: 07-2025
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 07-2025
Factuur en/of certificaat: Ja
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full set
Verzendkosten of afgehaald: Verzendkosten en risico koper / afhalen regio Utrecht
Conditie (krassen, werking etc): Gloednieuw
Soort uurwerk en kaliber: Sellita SW300 - COSC certificaat inbegrepen
Vraagprijs: €1850
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.