Christopher Ward C63 Sealander 39mm Blauw

Niet gedacht dat ik het horloge ooit te koop zou zetten maar ik heb iets heel moois op het forum zien staan dat veel lastiger te verkrijgen is en daarvoor zijn fondsen nodig.
Dus zolang het betreffende horloge nog beschikbaar is staat mijn mooie CW C63 Sealander te koop, buitengewoon veelzijdig, bijzonder mooi afgewerkt en onwijs comfortabel een absolute alleskunner en ongekend voor deze prijsklasse!

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop:

Merk en model: Christopher Ward C63 Sealander, Blue/ Silver
Diameter: 39mm
Dikte: Slechts 11,25mm
Lug to lug: 45,8mm
Leeftijd: 7 maanden, nog 53 maanden garantie
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): augustus 2023
Factuur en/of certificaat: Aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full Set, garantiekaart, handleiding, poetsdoekjes, doos, sleeve EN extra 2 stuks originele CW horlogebanden
Verzendkosten of afgehaald: Kan beiden, verzenden op risico koper
Conditie (krassen, werking etc): Klein krasje op bezel bij 3 uur, slechts onder bepaalde hoek te zien en deskdive krasjes op de clasp. Verder zoals je van een vrij nieuw horloge mag verwachten loopt het uurwerk perfect.
Soort uurwerk en kaliber: Sellita SW200-1

Vraagprijs: Een schappelijke €775,- inclusief verzekerde verzending

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.
Horloge + Hybrid Rubber + Vintage Oak Leather strap = GBP940 / EUR 1.100,- :heavy_check_mark:

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).










19 likes

Wie helpt mij aan mijn nieuwe droom horloge? Een goed bod is ook welkom!

Een prijs drop voor het weekend → €725

En nog even onder de aandacht

Het door mij gewenste horloge is nog steeds beschikbaar dus deze ook! Wie o wie? Maakt een prijsdrop naar €650,- het meer interessant?

Wie kunnen we blij maken met deze mooie CW?

Upje voor het weekend