Alleen te koop:
Hierbij verkoop ik mijn Christopher Ward Sealander 36 met de unieke dragonfly-wijzerplaat, die inmiddels discontinued is.
Het horloge is als ‘nearly new’ gekocht in de Christopher Ward sale en is door mij slechts enkele dagen gedragen. Hoewel ik het horloge hartstikke vet vind en de dragonfly wijzerplaat door de verschillende kleuren eerder een kameleon zou noemen, weet ik dat het uiteindelijk geen permanente plek in mijn collectie zal krijgen.
Prijs: €700 vast, inclusief verzendkosten. Dat is nog minder dan ik er zelf tijdens de sale voor heb betaald.
Het horloge wordt geleverd als full set, inclusief de originele doos, garantiekaart, stalen band en extra links. Mocht je vragen hebben, stuur me gerust een bericht!
Klik hier voor mijn (ver)kooprecensies op HF
Merk en model: Christopher Ward C63 Sealander Dragonfly
Diameter: 36mm
Leeftijd: Juli 2026
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Juli 2026
Factuur en/of certificaat: Aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full set
Verzendkosten of afgehaald in regio: Voorkeur voor verzekerd verzenden, afspreken regio Eindhoven/Den Haag in overleg
Conditie (krassen, werking etc): Enkele dagen gedragen, geen zichtbare markeringen
Vraagprijs: 700€ inclusief verzekerde verzending
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.
)