Christopher Ward C63 "Tradetime" voor de aandelen handelaar

Christopher Ward komt met een beetje een twist op een GMT door een horloge uit te brengen wat aangeeft wanneer de beurzen in NY en Londen etc open zijn. Het is een limited edition van 500 stuks, en verkrijgbaar met verschillende straps. Het is een beetje een gimmick maar kan me voorstellen dat er hier een paar echte die-hard traders zijn die hier wat aan hebben.

https://www.christopherward.com/c63-tradetime/c63-tradetime™/C63-39AGM3-TRADV-B0.html

7 likes

Leuke gimmick denk ik. De echte beurshandelaren zullen wel andere tools gebruiken.
Jammer van de Crypto schaal, ziet er verder leuk uit.

Het horloge is overigens al uitverkocht…

Ik moest drie keer goed kijken om te begrijpen hoe die schaal werkte. :dizzy_face:‍:dizzy:

Toen ik de titel zag was dit eerste waar ik aan dacht

Wie nog meer ?

2 likes

sold out

2 likes

Zwerven best wat van deze rond op t forum vermoed ik. Misschien is zo’n gmt/trading complicatie leuk voor een HFLE23!

2 likes

Geinig wel, al zit er door verschillende zomer- en wintertijden twee weken per jaar een uur verschil tussen de openingstijden in Europa en de VS. Ik vermoed dat daar die ‘candles’ voor zijn bij een aantal beurzen, wat dan wel weer een leuke knipoog is. Jammer van de crypto inderdaad, die hebben hun beste tijd (pun intended) wel gehad wmb.

1 like

Dat is al de 2e limited die ze niet rond gemaild hebben… wat flauw!!

1 like

Ik dacht meer aan een Mercedes C63 AMG :slight_smile: maar ik had destijds dan ook een P2000.

Veel te specifieke complicatie voor een HFLE. De meeste mensen hebben niks met aandelen. (Wat niet wil zeggen dat je er indirect niets mee te maken hebt).

Vindt het wel gaaf, weer eens wat anders.