Christopher Ward C65 Vintage of iets anders?

Beste medeforumleden,

Graag had ik mijn vader een horloge cadeau gedaan voor zijn verjaardag. Ik zag deze Christopher Ward aangeboden op hun site. Ik weet dat dit horloge zeker en vast in de smaak bij hem zou vallen.

Hebben jullie eventueel andere voorstellen die rond de 400-700 euro liggen, gelijkaardig met dit horloge?
Ik hoor het graag ;).

Alvast bedankt,
Lucas

6 likes

Het is absoluut een prachtig horloge, waar heel veel aan klopt…

…behalve het logo. :sweat_smile: Ik vind CW’s nieuwe logo geen succes op de 9 positie.
Maar eerlijk is eerlijk, ik had hem een tijd geleden ook bijna gekocht…en ergens kriebelt het nog steeds.

Enkele micro-brands om misschien eens bij te kijken die ook wel dat mid-century stijltje af en toe doen:
-Maen
-Halios
-Traska
-Nodus
-Echo/Neutra

1 like

Tof dat je je vader een horloge cadeau wil geven. Mooi cadeau!
Heb je al eens gekeken naar Smiths Navigator (PRS-48)? Is ook een beetje een fieldwatch/flieger en valt je misschien ook in de smaak. Smiths wordt tegenwoordig gemaakt door het microbrand Timefactors.

8 likes

Ik blijf die Navigator schitterend vinden. Ik denk dat TS er geen spijt van zal krijgen. Ik zou zo’n horloge wel cadeau willen hebben (al helemaal van m’n zoon)

2 likes

Ik snap niet dat CW dat logo zo blijft doen. Na zo veel backlash zou je jezelf toch achter de oren moeten krabben?

On topic: Als hij het zeker tof vind moet je het doen.

2 likes

Ik denk dat een klein clubje tegen is, maar de rest van de CW kopers het niet boeit.

Ontopic. Prachtige keuze. Ik zou wellicht ook naar Seiko gaan kijken.

2 likes

Mooi gemaakt model. Maar t logo en de tekst vind ik niet mooi zo.

Bedankt voor de reactie!
We hebben al wat in huis van Seiko, 1 chrono en 2 dressy stuks.

Ik dacht aan een Seiko presage, maar zelf geen ervaring mee.

Ben zelf ook meer fan van de vorige logo’s.
Van enkele opgesomde microbrands nog nooit gehoord. Altijd tof om iets nieuws te leren kennen!

1 like

Ook een prima keuze in die categorie. Niet allemaal even “dress”, maar ik weet niet hoe hip jouw pa is?

:point_up_2::sunglasses:

2 likes

De C65 vintage is overigens niet meer in de halfprice sale verkrijgbaar.
Hoop dat TS heeft toegeslagen want dat was een mooie aanbieding.

1 like