Christopher Ward C8 Pilot

Zo zeker een erg mooi horloge.

Veel draag / kijk plezier

dank jullie wel
!!
ben er ook erg blij mee :slight_smile:

Mijn vriendin minder,
kijk meer naar het horloge dan naar haar :slight_smile:

Normaal ben ik niet zo van de fliegers, maar deze is prachtig. Veel plezier ermee :slight_smile:

Heel mooi horloge, dit. Net iets “opgewekter” én origineler dan de doorsnee flieger. Een geslaagde herinterpretatie van een klassiek ontwerp, als het ware.

Goeie keuze !

Gr.,

GBW

Mijn beste,

Proficiat met deze magnifieke Christopher Ward C8 Pilot.
Een AAN-WINST die er zijn mag. Wat een prachtig horloge is dit!!
Een sublieme kast met een fraaie kroon. Een schitterende wijzerplaat met daarin de zo karakteristieke datumaanduiding.
Een horloge van een ultieme schoonheid dat menig hart zal kunnen bekoren.
Mijn complimenten ook voor de scherpe foto’s.

Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit stijlvolle horloge.

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Mooi gesproken…
Maar dat doe je altijd wel :slight_smile:
Dat siert je!

Erg mooi, ik heb zelf verschillende CW’s gehad maar dit is wel een van de mooiste.

Testo,
gehad,
heb je ze weer verkocht?
Wat doen ze? zijn ze waardevast?
gr.

Heb ook een CW C3, maar dit is toch ook een topklokkie hoor.
Heb zelf ook nog getwijfeld tussen de C8 en de Stowa Flieger.

Het is voor mij uiteindelijk wel de Stowa geworden, maar ik sluit zeker niet uit dat ik C8 ook ooit nog een keer koop.

Maar eerst de C600 :slight_smile:

Dit topic valt me nu pas op, maar ik wil toch nog wel even roepen dat je een ronduit schitterend horloge hebt gekocht! (tu)(tu)(tu)

:slight_smile:
Ben er zeker ook blij mee Paul!
Wielhelm,
de C3 is ook een mooie en vooral chique klok, zoiets komt ook nog een keertje in mijn collectie!
De C600 is zeker door zijn specs echt een hele stoere, alhoewel ik niet van de duikers ben vind ik deze toch wel aardig.
EN ik ben erg gecharmeerd van de C40 van CW, maar goed, eerst maar even wachten tot de zomer, dan ben ik jarig:)