Christopher Ward logo

Eerder al zichtbaar op de kroon, kennelijk straks op alle dials. Ik vind het niks.

Zelf zeggen ze er het volgende over:
Our D&AD Pencil award-winning twin-flag logotype has developed into a mark we use everywhere – packaging, movement decoration, dials – symbolizing the joining of Swiss and English forces to create something we – and our customers – can truly be proud of.

Toch weer beter dan die lap tekst

3 likes

Ik ook niet. Doet me denken aan Tissot (waar niks mis mee is), niet aan Christopher Ward. Alhoewel, het enige wat me op dit moment aan Christopher Ward doet denken is 50% korting op hun eigen website…

3 likes

Ze hebben ook Morgan x Cristopher Ward die doen me vooral denken aan een halve Breitling kwa logo.

Het oude logo vond ik ook niks, deze iets beter.
Het horloge vind ik daarentegen wel weer gaaf, wat ik van de meeste andere modellen van hen niet kan zeggen.

1 like

Ik heb een CW met hun oudste logo (volgens mij).
Wat ze het beste kunnen doen, is dit logo nu kiezen en zo houden.
Op deze manier kan je duidelijk zien dat het merk nog aan het ontwikkelen/evalueren is. (Of je noemt het een identiteitscrisis).

Prima horloges en volgens mij nog voor redelijke prijzen. Als de bedrijfsvoering nog stabieler wordt :+1:

Het gaat van kwaad tot erger bij ome Chris.

Ik zeg: zwalken!

Aantal modellen zijn zwaar aan de prijs zoals de Trident’s. Die zou ik alleen nog tegen 50% kopen. Kwaliteit is niks mis mee. Maar te vaak met 50% te koop zetten doet een merk geen goed.

Ik ben benieuwd hoe ze zich staande gaan houden na enkele jaren Brexit.

Ik heb blijkbaar al een tijdje niet op de site naar prijzen gekeken :see_no_evil::speak_no_evil:

1 like

Ik vroeg me al af of ik de inflatie niet goed kon bijbenen
:sweat_smile::sweat_smile:

1 like

Je bent natuurlijk niet goed snik als je:

1. Op de EU site iets besteld in plaats de UK site
  2. Het volle pond betaald, minimaal 20 tot 25% korting is standaard wel te krijgen met uitschieters naar 50%
1 like

Ik zie een stijgende lijn qua logo’s, dus ben hoopvol voor de toekomst (toch al genoeg datapunten :sweat_smile: )

Draag zelf nu een 38mm C60 en moet zeggen dat de kwaliteit subliem is, zelfs voor de volle prijs (maar natuurlijk al helemaal mooi met korting). Komen er ongetwijfeld meer.

Fotootje van wat Londens ceramiek om de boel kracht bij te zetten :slight_smile:

2 likes

Lijkt wel een beetje zo’n QR code, of een van die blokjesspelletjes die je op die allereerste gameboys had

1 like

Ik zit te twijfelen om dit horloge aan te schaffen. Ik vind de blauwe kleur geweldig.
Naar mijn mening is het logo op jouw horloge vele malen chiquer dan het blokjesfestijn dat ze nu hebben gekozen.

1 like

Tot nu toe het mooiste logo ipv die tekst imo

Smaken verschillen. Persoonlijk vind ik het nieuwe logo wel wat hebben…strak design. Wel vind ik het wat minder passen bij hun klassiekere ontwerpen…zie het b.v. niet zo bij hun prachtige moonphase passen… Daar kunnen ze het nieuwste logo beter op de achterkant zetten…

Vreemd dat op het nieuwste model, de 595, dan weer het vorige logo staat🤔

Ik vind het ook wel mooi eigenlijk… Weer eens wat anders dan tekst.

Op zich niks mis met logo, maar wel met hoe vaak ze wisselen, en hoe vaak ze uitverkoop hebben op hun site (met tot 50% korting). Geeft me niet echt vertrouwen in het merk.

2 likes