Wat denken jullie van dit merk horloge.
Ik vind dat ze aardige modellen hebben voor, wat lijkt, niet te veel geld. Zelf ben ik nog een redelijke newbie qua horloges dus graag zie ik jullie mening over bijvoorbeeld dit horloge.
Ook ik ben zeer tevreden over mijn CW horloge (C70 Cunningham Stripes).
Prijs/kwaliteit verhouding zeer goed, alhoewel ook bij hen de verkoopprijzen behoorlijk omhoog zijn gegaan. Horloge, band en presentatiebox, allemaal goed!
Kwalitatief gewoon vergelijkbaar met de “normale” Zwitserse merken.
Meen trouwens ergens gelezen te hebben dat de vrouw van Christopher Nederlandse is en dat mail in de Nederlandse taal ook wordt beantwoord.
Helaas heb ik het horloge niet kunnen bemachtigen (tweedehands). Indien weer een soortgelijk horloge wordt aangeboden moet ik wellicht iets verder gaan.
Mijn interesse voor dit merk is in ieder geval gewekt.
Brench hou ook de site in de gaten, hij verkoop ook regelmatig horloges die zijn gebruikt voor foto shoots of tentoonstellingen, die horloges zijn eigenlijk gewoon nieuw, maar omdat ie ze minimaal gebruikt heeft verkoopt ie ze eerlijk als hij is al tweedehands.
Ik heb de Christopher Ward Malvern, gebruikt als dresswatch op mijn bruiloft, er was haast bij(je hebt zoveel om aan te denken voor een bruiloft) en hij stuurde hem al gewoon op zonder dat ik hem betaald had, dus ik had hem ruim op tijd daardoor, leuk is ook toen we belde met het christopher ward dat je Chris zelf aan de lijn krijgt, tenminste ik vind dat wel grappig!
Zo duur is deze toch niet, kun je ook nieuw kopen. En zoals Floris zegt hou de site in de gaten of meld je aan voor de nieuwsbrief. Dan krijg je de melding in je mailbox…