Zo rond de 600 is wel de bodem voor een goede full set. Althans zo rond een jaar geleden dat ik er nog naar keek. Ik heb de mijne gebruikt voor ongeveer 700 gekocht. Met staal en origineel leer.
Mooi!
Is dit de parelmoer?
Schitterend horloge, mooier vind je ze niet in deze prijsklasse! Hier kan Oris maar moeilijk tegenop
Ontopic: CW zegt me verder niets, dus Oris all the way!
Nee blauwe sunburst wijzerplaat.
De variant met zwarte wijzerplaat denk ik wel. De overige wijzerplaten zijn lastiger.
Ik had het al gezien ja, mooi!
Geniet er van, ik heb de parelmoer gehad en de zwarte heb ik nog.
Ok duidelijk. Stel dat je de horloge verkoopt, is er dan een meerwaarde aan de Eta of in dit geval een mindere waarde aan de VHP quartz?
Dat is ook wel een schoontje maar ik heb de coutourier al en die heeft qua uiterlijk veel weg van deze. Ik ben op zoek naar iets “specialers” om aan de collectie toe te voegen.
Hij ziet er idd mooi uit maar het merk zegt me weinig. Ik heb er niet dezelfde H-factor bij als bij Oris en CW. dit is natuurlijk persoonlijke mening.
In ieder geval wil ik iedereen bedanken voor de vele reacties. Het heeft me echt goed geholpen. Na heel wat extra speurwerk ben ik er uit wat ik ga doen.
Tum tum tum…
ik ga gaan voor de Christopher ward omdat ik het niet na kan laten een goede deal te missen en een mooie diver aan mijn collectie toe te voegen. maar ik ga dus wachten op een deal voordat ik hem aanschaf.
Nadien komt de oris big crown ook piepen in mijn collectie. En daar ga ik me focussen op de bronze editie. ik ben er gewoon zot van.
Ik ga ze allebei nemen. We only live once.
Als iemand tips heeft hoe ik het tegen mijn vrouw kan vertellen, ook deze zijn welkom
Inruilwaarde is een vulgaire discussie voor paupers en Rolex mensen, daar houd ik me niet mee bezig.
Maar je bent beter met een Oris dan met een Chris Ward, als je ze nieuw koopt.
Christopher Ward is een goede keus, mooie horloges voor een redelijke prijs.
Hierboven zag ik al de kortingscode voor de UK site, voor de EU site is de code 120SPRING20
Plaatje van mijn Trident Pro 600 MK3
CW heeft (of had?) elk jaar met Vaderdag wel kortingsaktie’s. Soms is dan een deel van de collectie met extra korting te koop. Het ligt echter niet voor de hand dat de redelijk populaire Trident daarbij zal zitten. Maar je weet het nooit.
Je kunt beter achteraf om vergeving vragen dan vooraf om toestemming
Goede keus overigens, welke maat en kleur?
Kleur zwart omdat dat overal bij past. Omdat ik een kleine pols heb zal het ofwel de 38mm of 40 mm worden. Ik neig meer naar de 38 mm
Ik heb in het blauw op staal en een hybrid strap, ik kan hem aanbevelen. Voordeel bij CW is dat je gratis verzending en retour hebt. Dus 2 kopen en 1 houden die bevalt is mogelijk. Ik had de blauwe en de zwarte waarvan de blauwe is gebleven. Ik ben zeer content met mijn CW
Dat is eigenlijk nog eens een plan. Daar had ik zelfs nog niet bij stilgestaan
En 60 dagen zichttermijn en 5 jaar garantie…
Hoeveel cm is je pols dan? 38mm bij 12,7mm dik van de CW komt bijna overeen met 38mm en 13mm dik van de Seiko skx013 die ik heb gehad en ik vond de verhouding daarvan niet top.
PS: ik overweeg de 42mm, maar heb dan ook een 19,5cm pols. @Garfield880 bedankt voor de kortingscode!