Klopt Sjaak,de kastvorm is echt supermooi met fraaie geborstelde en gepolijste vlakken,raak er niet op uitgekeken.
Heb ‘m ook al een dag
De mijne liep oorspronkelijk 2 seconden in de min per 24 uur.
Eergisteren heb ik ‘m helemaal uit laten lopen tot het stil viel,gisterenochtend weer aangeslingerd en hij loopt nu alweer 30 uur en loopt 1 sec.achter.
Is echt een topuurwerkje,hopen dat het zo blijft.
Vandaag de C65 op een nieuwe Barton canvas Khaki gezet.
Had 3 kleuren 22mm besteld en zat vandaag dus in de brievenbus.
Resultaat hier onder, ik vind het persoonlijk in ieder geval prima matchen!
Vind de trident c60 ook echt een prachtige duiker. De afwisseling tussen staal en nato wil ook prima zo te zien. Wat vind je zelf van het logo? Is het enige minpuntje voor mij.
Ik heb er geen moeite mee, ik ben zeer tevreden en kijk graag op mijn pols. Ik heb zo een beetje alles weggedaan en deze behouden. Overigens zal ik het rubber er weer opzetten nu ik de plaatjes zie
Het is een kwestie van wennen denk ik en als het stoort moet je het niet doen.
Staat ‘m goed dat canvas,ik zit eraan te denken om eerst wat siliconbandjes met QR aan te schaffen en tzt een stalen band.
Wel alles met QR want ik ben als de dood dat ik die geweldige lugs beschadig
Denk dat je met rubber moeilijk een goede matchende kleur kan vinden, hoewel een goede blauwe kleur misschien wel te vinden is?
Quick release heeft ook altijd mijn voorkeur ja, maar met een goede Bergeon en na wat oefenen op een oud horloge ben ik er tegenwoordig niet meer bang voor. Maar QR is de beste uitvinding na het wiel ja
Ik vond Chr Ward vooral leuk toen ze IWC en Omega nadeden. De laatste tijd lijkt het er meer op dat ze Oris en Nomos nadoen.
Dat lijkt me geen slechte kleur nee… ben benieuwd.
Wit kan natuurlijk ook, want er zit ook wit in de tekst en de wijzers.
De Barton Elite banden zijn in ieder geval de juiste dikte, passen mooi op de lugs. Heb zojuist even vlug de zwarte die ik nog heb liggen er op gezet. Wat kleur however niet zo mijn ding.
Nog ter info:
De codes FIRST25 en SHIPNOW zijn momenteel werkende discount codes bij Bartonwatchbands.
Mooie bezel!
Ben ook wel benieuwd naar wat foto’s en ervaringen van deze C Ward
Sinds gisteren om de pols bijzonder blij mee.
Hoe groot is deze?
Weet het niet zeker ik dacht 40mm.
Ik heb hem helaas even niet bij de hand nu.Misschien kan ik hem morgen wel even voor je opmeten.