Christopher Ward only (Deel 1)

Daar heeft die van mij (maatje groter) absoluut geen last van.
De OEM bracelet heb ik nooit gebruikt op dit horloge.
Is wel een verdraaid mooi stukje staal, dat zeer zeker.
Het stukje vintage laat mij hem een leer liefhebber zijn.

1 like

7 likes
2 likes

Cool, de eerste die ik zie hier op HF, ik heb hem ook al een tijd in het snotje.
Nog steeds niet gekocht, wel meermaals bijna aankoop gedaan maar ik denk toch dat die er nog wel bij komt.

Ik heb een C60 trident van de vorige serie gehad en heb de huidige C60 trident. Ik ben er zeer content mee. De maat en de kastvorm zijn gelijk en die kast vind ik echt :ok_hand:

Mooi horloge! Geniet er van

3 likes

8 likes

5 likes

Dit gaat mijn eerste CW worden…wat een cool design zeg. Pre-order gedaan. Ben benieuwd.

11 likes

Gaaf! Ik ben ook benieuwd, ik ben zeer tevreden over CW in elk opzicht en vind de Trident erg mooi.
Ik heb de gewone C60 en bij mij gaat die niet meer weg.

12 likes

Gelijk heb je! Ziet er echt gaaf uit.

Goede keuze denk ik :+1: Ik zit ook te twijfelen, maar zou zelf voor de stalen band gaan.

De stalen band heb ik er ook bij genomen, samen met die blauwe. Kon niet kiezen …

3 likes

Weer eentje in handen gehad, topper voor het geld!

9 likes

Mooi horloge hoor!

1 like

Ik vind ze hele leuke en ook betaalbare horloges hebben, maar toch houd de naam (als logo) mij elke keer tegen om er een te bestellen

Ja je hebt wel meer van die rare horlogemerken die hun hele naam als logo op de wijzerplaat zetten, die zou ik ook niet kopen; Audermars Piguet, Patek Philippe, Vacheron Constantin en hoe ze allemaal mogen heten… :wink::wink::wink:

Just kidding, als het je stoort moet je ze uiteraard niet kopen, ik heb dat met scheve datumvensters. :sunglasses:

4 likes

Scheve datum vensters is ook een dingetje inderdaad :stuck_out_tongue_winking_eye: maar hun logo op de 12u is gewoon goed, naam eraf en dan is het gewoon een van de beste prijs - kwaliteit horloge merken

1 like

Nog iemand met een sandhurst hier?

Had ik dus ook,ivm de halfprice sale toch maar eentje aangeschaft en het grappige is dat het aan de pols totaal niet stoort.
Verder heeft het horloge zoveel pluspunten wat betreft kastvorm en afwerking dat ik het nu ook nog voor lief zou nemen ook :grin:

2 likes

Goed om te horen dat u er tevreden mee bent. Ik zal het onthouden en wie weet

1 like

Zag gisteren een foto van jou van de kastvorm zijaanzicht fenomenaal mooi.

1 like