Christopher Ward only (Deel 1)

Datum op 6 uur, binnenring, dus op basis van de Trident 300. Relief bezel, met verhoogde cijfers… Rubberen strap… ben benieuwd!!..

3 likes

10 likes

Leuk gedaan dat datumvenster in dezelfde kleur bij die “reef blue”! Fraaie divers CW :+1:

3 likes

Zo zo da’s wel erg fris. :tropical_drink:

10 likes

Hmm, die is wel lekker zo op rubber :yum:

2 likes

nauwelijks verschillend van wat ik zelf gemaakt heb met mijn Atoll LE met Barton Elite 2 kleuren rubber… dit is een pass voor mij…

Rubber strap gisteren geleverd!
Mooi op tijd, voor de vakantie.

19 likes

Lekker hoor , wat een zomerknaller zeg :sunny:

Ik wil toch liever een Twelve :slight_smile:

Nice, hij is er nu ook voor Arctic Blue, 90,= nog goed te doen moet ik zeggen!

1 like

Dat zeg ik… nauwelijks verschillend alleen nu geen limited edition van 300st

1 like

Hoe is de lengte van de band? Toffe combinatie :+1:

1 like

Nouja ik zou een andere bezel, een andere secondewijzer en een opgelegd logo wel als iets meer verschillend bestempelen ipv “nauwelijks” :sweat_smile:

1 like

Zo’n in kleur verlopende wijzerplaat doet het niet voor mij,net als het ontbreken van een merknaam.
Ik voel dat Christopher en ik uit elkaar gegroeid zijn en waarschijnlijk blijft het bij m’n C65-Trident,wat overigens een topper is :ok_hand:t2:
Wel respect voor het merk hoe het zich ontwikkeld met veel nieuwe modellen en updates :+1:t2:
Maar helaas ontwikkeld het zich bij mij vandaan :cry:
:grin:

Heb niet al te grote polsen (16,5) dus ietsje te lang voor mij.

3 likes

Was ik al bang voor, beetje standaard bij CW. Wel goed om te weten, dan hoef ik de rubberen band niet te overwegen :+1:

Nou ja voor mij niet verschillend genoeg om hebberige gevoelens te krijgen…

Idem… bij Barton krijg je 2 lengtes staart zodat je niet zo’n lang piepeltje hebt

Raar eigenlijk dat CW bij rubberen banden maar 1 lengtemaat heeft; bij veel van hun leren banden kun je twee lengtematen kiezen :thinking:

Hier is de titanium Czapek beschikbaar.
https://www.chrono24.nl/christopherward/the-twelve-titanium--id29320666.htm

1 like