Christopher Ward only (Deel 1)

Valt mee hoor als je iets grotere/plattere pols hebt

Ik heb bijna 17 maar relatief plat.

3 likes

Eentje in het wild gezien vandaag.

22 likes

En, hoe beviel dat?? Op de foto’s een masterpiece :star_struck:

Goed! Ik was onder de indruk!

1 like

Had pas na een opmerking van iemand anders door dat in de bel canto het onderste deel een vogel moet voorstellen die met zijn staart de bel aanslaat om het uur haha.

Vandaag weer eens de sealander.

7 likes

Heeft niemand er al een op het forum dan?

Was bij Red Bar Amsterdam. Een Braziliaanse jongen die hier in Nederland woont en werkt had hem mee. Mooi ding.

1 like

Ook op de Tidestrap lijkt het? Hier vandaag ook! :+1:

6 likes

Hier ook

:blush:

5 likes

Iemand ervaring met de Aquitaine lijn? Ik overweeg in de toekomst om de white sand /blue versie te halen…

9 likes

3 likes

Persoonlijk geen ervaring mee, maar de rest van het merk wel. Prima kwaliteit, top afwerking. De Aquatine is mij te groot en ben geen fan van de 50 fathoms bezel… wel mooie kleuren combi dat zandwit zeeblauw.

1 like

9 likes

:raised_hand:t2: Ervaring mee. Super horloge. 41mm draagt enorm fijn op mijn 16.5mm polsen. Stalen band is geweldig met fijnafstelling in de sluiting. Het is mijn favoriete go-anywhere-do-anything horloge.

GMT functie zou ik skippen, past er vanuit historisch oogpunt niet bij. Het is immers een duikhorloge.

10 likes

Hartelijk dank voor je reactie! Goed om te horen dat de jouwe zo goed bevalt!

Geen ervaring met de Aquataine maar wel met de C65 case die over de hele lijn hetzelfde is.

Idd erg fijne case die met zijn 41mm goed op mijn 16.5cm pols valt en een super afwerking heeft.

Bij twijfel kan je hem aanschaffen en ook makkelijk retour sturen als het toch niet je ding is.

Nog een tip… in Juli komt er weer een sale waar je mogelijk cheap er een kan krijgen bij CW.

5 likes

Wanneer in Juli ca.?

Bye Bye Czapek :wave:

Iemand anders blij gemaakt. Nu is het het tijd voor een AP.

7 likes

Vandaag :slight_smile:

7 likes

Ze zitten niet stil bij CW