Zo’n slechte namaak van de Twelve
Geeft mij direct een zomers gevoel met die Glacier plaat.
Persoonlijk vind ik deze toch veel leuker dan de Tissot, het “drukker”/details geven het voor mij net de overhand.
Enjoy zou ik zeggen.
Ik denk dat je daar wel eens gelijk in zou kunnen hebben. Ik heb bij de juwelier de 40 en de 35mm PRX gepast en ik vond de 40 net te groot. De 35 was even wennen maar met de integrated bracelet vind ik het juist wel leuk als je daar wat meer van ziet.
Ik heb sinds kort ook een 40mm Aigi Space en die valt kleiner dan de 40 mm PRX (in mijn herinnering)
Aangezien CW het ook heeft over een 36mm later dit jaar zat ik daar op te wachten omdat ik denk dat de 40mm te groot zou zijn (met de ervaring vd PRX in mn achterhoofd). Maar wellicht dat de 40 eigenlijk prima zou passen.
Hij staat je prachtig en kijk eens hoe recht de band aansluit op de kast!
Hij is echt mooi. Gefeliciteerd! Ik moet nog even een maandje wachten op de mijne….
De mijne zegt “Preparing for Dispatch…” w00t
Gebroederlijk in t zonnetje. Misschien ooit nog eens een trident 300 pro dubbel zwart op bond strap in 38mm
Prachtig kwartet
Misschien werd het hier al eerder vermeld, maar in augustus lanceert CW een 36mm versie van The Twelve. Er komen ook nieuwe kleuren aan. Mike France, CEO van CW, heeft dit op de Scottish Watches podcast bevestigd (vanaf 48:40).
Rond oktober zou nog ‘something very special in the Twelve arena’ gelanceerd worden.
Ik heb net geen 17cm pols en de 40mm C12 zit perfect dus de 36mm zou wel eens kunnen tegenvallen voor de meesten hier… mss zelfs dames maatje
Als je geen zin hebt om tot eind juli wachten stuur maar een pb.
The Twelve is geen blijver en ik heb toch liever een Czapek denk ik …
Heb al contact gehad en een lowbal bod neergelegd.
Lagere ballen hebben alle oudere heren op een gegeven moment last van… Strakker ondergoed dragen joh.