Inderdaad. Je kunt de wijzerplaat hier wel net zien, zo te zien hetzelfde als de 40 mm
groene plaat op een dames pols
En no date
No date? hoe kun je dat zien?
Inderdaad; tenzij ze hem stiekem ineens op 3 uur hebben gezet
Vandaag een c65 aquitaine GMT ontvangen
Op het eerste oog I liked what I saw, met name de stalen band tov van de mkI versie is een grote vooruitgang.
Bij nadere inspectie ben ik echter wat minder blij…de bezel lijnt niet uit, het glas is scheef en de bezel klinkt we heel fragiel. Bijgaand wat foto’s, dit lijkt me niet zoals het bedoeld is, wat zijn jullie gedachten en ervaringen?
Kan je deze iets meer uitleggen?
Ik heb verder nog nooit een CW in handen gehad, maar ik begrijp wat je bedoelt met het glas. Is niet helemaal netjes, en is toch wel een horloge wat in de categorie valt waar het allemaal wat netter kan.
Zou voor mij onacceptabel zijn. Neem contact op met de klantenservice en dan vermoed ik dat ze dat sowieso wel willen fixen.
De driehoekjes op 12 uur zijn scheef, krijg ze niet recht
Terugsturen. Wel zoals je 'm ontvangen hebt in de stickers anders krijg je niet al je geld terug van CW meen ik.
De duikring krijg je met de 12h indicator niet precies in het midden? dus de insert in de ring zit ‘net’ niet op de goede plaats. Dat kunnen ze op zich wel herstellen bij CW. Bedoel je dat? want als je afschermglas van de wijzerplaat er niet recht inzit is hij niet waterdicht, dat is een veel groter probleem.
Hier is hij dan dames en heren. de 36mm The Twelve:
4mm Lug to Lug kleiner, 4mm kleinere wijzerplaat en 3mm smallere banden aanzet. En zoals iedereen al dacht of had gezien (ik niet) een uitvoering zonder datumvenster.
Ik twijfel heel erg of ik niet kleiner moet. Al past de 40mm prima op mn 17cm pols.
Ik loop niet zo vreselijk warm voor dit model, en daar gaat de 36 mm niet veel aan veranderen.
Plaatje dan maar
Ja geen groot fan van het mintgroen… Ik zou dan Glacial Blue vervangen met Glacial Blue… Heb vandaag gelijk de 40mm weer ff omgedaan… Hij staat wel erg mooi. Als ooit iemand de 36mm koopt houd ik me aanbevolen voor een meeting en uitwissel programma.
Ja rozegouden accenten met zilveren wijzerplaat is klassiek. Dat heeft mijn Raymond Weil ook.
Ik bedoel niet zozeer de kleur, vind het ontwerp gewoon te druk
Mee eens. Had eigenlijk hoop op een optie zonder de drukke wijzerplaat en gewoon een sunburst ofzo zoals Tissot met de PRX auto vs de Quartz ook heeft. Dan was het een instabuy voor me geweest
Ja okay, ik snap waar je vandaan komt. Maar de drukke wijzerplaat stoort mij juist totaal niet… Van mij heeft hij genoeg speelsheid om elke keer iets nieuws te vinden.