Omg. Als ik skills had, had ik misschien mn 40mm Atoll gepropt in de XII. Dit is super! het werkt gewoon!
Haha super voorstel! Ik zeg een HF limited aanvragen bij CW!
Ik zou het zo doen! zeker de 40mm Trident leent zich erg goed, of wit/zwart/blauw. En op zich is het allemaal SW200, dus qua wijzerplaat etc. zou het gewoon 1:1 over te moeten zetten… Of ze moeten de stem gekort hebben om zo’n dunne kast te krijgen.
Die werkt niet zonder GMT uur aanduidingen en is helaas 39mm, dus dat past niet.
Nee dat klopt, zal waarschijnlijk niet passen, en voor de 40 mm is hij weer te klein
Maar gewoon voor het idee hoe een sunburst wijzerplaat toont in een twelve
En dan de hobnail achtige dial in een duiker… hmmz, leesbaar ruk maar wie duikt er nog met een sporthorloge.
En nu eentje met het oude logo!
Ik moet wel zeggen dat hoe meer ik naar deze versie kijk hoe meer ik hem wil haha!
Even de cooldown timer aanzetten om impuls aankopen te voorkomen
Dat gaat toch niet meer gebeuren
Bij mijn Tident is dit geen probleem en voelt ook gewoon solide aan. Glasplaat is ook niet scheef, dus ik zou inderdaad even contact opnemen met CW komt wel in orde.
Mooi hoor die nieuwe variant in 36mm!
Die is heel gaaf gedaan. Zou ik zo kopen. Mooi formaat, lekker zomers
Waar koop je die?
Is op dit forum goud meeste verdienen
Leuke verrassing… De Trident pro 300 (bader) bracelet (40mm) past prima op de sealander C63 (39mm)!
Dat spaart me wat centjes
Prima of perfect? want die 1mm kleinere cirkel zou je denken dat het niet goed past.