Mijne is echt een oudje qua Chr ward begrippen.
Afwerking is erg goed, maar zeker niet van huidig niveau.
De band, die is een betere kwaliteit dan wat ze nu gebruiken.
Al met al een super leuk horloge die ik al heel wat jaartjes heb… of ja ik…heb hem paar jaar terug aan mijn zoon (toen zoontje) gegeven
LOL die foto met 2 horloges aan 1 band… maar illustreert punt wel extra goed… Dat ziet er bijna 100% goed uit idd. Ik had een 39 Sealander en een 40mm Atoll en die banden pasten dus niet. de plaats van het gat was verschillend en iets andere lug lengte… Ik heb wel een series 1 Sealander uit 2021.
Is de 40mm variant, de 36 heeft geen datum. Ik vind de maat helemaal prima op mijn kleine pols. Zoals ik al schreef, erg fijn horloge. Nu bijna twee weken om, bevalt goed
Heren,
Nieuw op het forum en in dit topic. Ik ben langere tijd voornemens geweest op tot aanschaf van Tissot PRX automaat over te gaan. Echter een aantal dagen geleden de CW Twelve tegen gekomen. En vind het eigenlijk wel wel een heel mooi ding. Zeker in combinatie met de rubberen banden ook erbij.
Zijn er hier die ervaring hebben met beide horloges en de ervaring eens zouden willen delen?
Staan een hoop mooie vergelijkingen op YouTube tussen de Twelve en PRX. Ik heb ze ook allebei gehad, mijn voorkeur gaat duidelijk uit naar de Twelve, met name vanwege de draagbaarheid. Ik kon de 40mm PRX niet goed hebben op mijn kleine pols, de Twelve is top