Christopher Ward only (Deel 1)

Dank voor je reactie. Heb er inmiddels legio bekeken. Wat ik wel lastig vind is het niet kunnen passen.

Ook niet echt antwoordt kunnen of deze 40 mm hetzelfde draagt al bijvoorbeeld de prx 40, iemand die me dat kan vertellen.

Mocht ik over een tijdje zo ver zijn, kan ik dan de juiste keuzen maken.

8 likes

Ben benieuwd… :first_quarter_moon_with_face:

6 likes

Vraag me af of je wel de juiste filmpjes hebt bekeken dan, ze praten allemaal wel over het verschil in hoe draagbaar ze zijn. Om antwoord te geven: de CW draagt kleiner dan de PRX en vormt mooier om de pols.

Ook de lederen band erbij gekocht :slightly_smiling_face:

11 likes

Foto’tje van de mooiste CW :crazy_face: (maar staat helaas wel in het blauw)

9 likes

De C60 Sapphire na dagje strand…blijft een bijzondere wijzerplaat.

12 likes

Ik heb een vraag Christopher Ward heeft in mijn ogen een paar prachtige horloges, Maar helaas kan je ze nergens in het echt zien behalve in Engeland.

• Hoe voelen ze kwa kwaliteit aan.
  • Of met welk merk kan je het eventueel vergelijken?

Hoor graag ook van andere mensen of ze er ervaring mee hebben.

Prijs / kwaliteit is erg goed. Op afwerking van mijn C60 niets aan te merken (zie alle foto’s) en goede bracelet met handige fijnafstelling. Heb ook Oris en Tissot in de collectie. De CW past er goed bij.

1 like

Oke ja dat hoor ik vaker. Daarom wil ik meer weten waar je het mee kan vergelijken kwa kwaliteit gevoel als je begrijpt wat ik bedoel.

11 likes

9 likes

Vergelijken kan ik niet, is bij mij het beste qua draagcomfort en ziet er top uit.
Hierdoor kan ik met 99% zekerheid zeggen dat als ik mij niet meer kan houden, de volgende aankoop een andere CW zal zijn :slight_smile:

1 like

Ik ben in deze prijsklasse nog geen beter afgewerkt en prettiger dragend horloge tegen gekomen dan CW. Ik heb ervaring met Seiko, Fromanteel, Maen, Frederique Constant, Hamilton, Stowa, Tissot, Nomos en meer… de CW wint het van al deze merken bij modellen van vergelijkbare waarde.

1 like

Dat geloof ik ook zeker en zo ziet het er ook uit. Maarja soms wil je eerst iets in je hand hebben zodat je een gevoel er bij krijgt.

2 likes

1 voordeel bij Christopher Ward is dat je 60 dagen bedenktijd hebt. Zolang het horloge ongedragen is uiteraard. Maar dat geeft je wel de kans om afwerking en dergelijke eens van nabij te kijken voor je beslist om het te houden of niet.

https://www.christopherward.com/returns-policy.html

Geldt dit voor alle CW’s? Of heb je het over een specifiek model?

Ja ik had het al gelezen, maar vind beetje absurd om 3 modellen te bestellen en als ze niet bevallen terug te sturen.

Kan ik inkomen :sweat_smile: Er komen er regelmatig ook wel wat voorbij in de horlogemarkt hier, misschien een kans om er eentje op de kop te tikken en zelf te ervaren? Mocht hij niet bevallen kun je hem waarschijnlijk wel terug doorschuiven zonder veel erg.

1 like

Mijn ervaring met CW beperkt zich tot de C63 Sealander maar reviews van oa de Twelve zijn ook erg goed