Ik weet niet waar je woont maar een oproep hier om een CW bezitter in de buurt te treffen voor een bezichtiging moet denk ik wel lukken!
Welke heb je op het oog? Mijn Aquitaine (op staal en hybrid rubber) bevalt me enorm goed. CW biedt ongekend veel bang for buck.
Ik speel sinds de aanschaf van mij C63 met de gedachte de stoute schoenen aan te trekken en CW te benaderen met de vraag of ze een aantal horloges beschikbaar zouden willen stellen aan HF zodat we de set als een soort Fiffer rond zouden kunnen laten gaan. Ik denk namelijk dat er behoorlijk wat mensen zijn die graag een keer een CW willen ervaren voor ze daadwerkelijk over gaan tot koop.
Weet iemand of dit verzoek al eens eerder is gedaan bij CW? En delen jullie mijn vermoeden dat de belangstelling weleens behoorlijk groot kan zijn?
Thanks woon in Amsterdam.
Een van de volgende
Christopher Ward C1 Moonglow
Christopher Ward C65 super compressor
Christopher Ward C65 Aquitaine Automatic
Christopher Ward C1 Bel Canto
Toevallig deze ook alleen dan in het groen.
Prachtig horloge man.
Volgens mij zijn van alle vier varianten op HF aanwezig, van de Moonglow weliswaar maar één. Ik stuur je wel even een PB want voor die Aquitaine valt wel iets te organiseren.
A thx het heeft zowiezo geen haast. moet anders gewoon een keer naar London. En heb dan een dubbel excus om eens naar London te reize
Je kan er zelfs een daguitstap van maken
eerder een lang weekend dan.
Goed idee hoor. Zou er graag ook nog een paar willen zien en voelen zonder direct aan te schaffen. Ben wel voor een CW NL meetup, neem ik een c65 trident en een c65 Aquitaine gmt mee
Hij staat jou beter Andre!
Geniet ervan .
Thanks, hij draagt ook heel fijn👌
Heb je er nog schakels uitgehaald?
Ja, aan elke kant één, was wel nodig met mijn 16,5 cm polsjes
Welke modellen heb je op het oog? Ik heb een 4 tal in huis liggen…
Oh die heb ik allemaal niet
Wel te bezichtigen zijn:
C63 Sealander GMT
XII 40mm
C60 Atoll
C65 Dune Bronze.
Ah deze zit ik ook al een tijdje te eyeballen maar ik kan me er nog niet toe zetten. Let wel, er komt eind oktober een nieuwe variant van de moonglow. Ik ben heel benieuwd wat dat gaat worden.
A woon je toevallig in de buurt van Amsterdam? Zou ze als nog graag 1 of meerdere willen zien.
a top bedankt.