Helaas niet eens een beetje… over de afsluitdijk, terug de tijd in, paspoort meenemen en voor je het weet ben je in Friesland… in de hoofdstad, Leeuwarden
aa jammer a als ik ooit die kan op ga en ze nog steeds niet gezien heb schrijf ik je misschien. Had iemand in Amstelveen die ook een Christopher Ward had.
Apart om te zien dat de C60 Elite 1000 blijkbaar weer (of nog) wordt geproduceerd, terwijl de optisch nogal gelijkende C60 Pro 600 met stille trom vertrokken is.
Zal vast iets met verkoopaantallen te maken hebben. Bijna iedereen koos inmiddels voor de Pro 300 en niet meer voor de 600? Behalve dan de mensen die graag titamiun willen en voor de Elite gaan?
Moest er hier iemand eens een Christopher Ward voor een mooie prijs willen proberen, die van mij staat in het blauw!
CW gaat helaas geen horloges beschikbaar stellen voor een Fiffer actie
De 300 heeft inderdaad de 600 redelijk opgegeten. Er zou nog een nieuwe versie van de 600 komen. Maar ik heb het idee dat het succes van de 300 deze ook de nek om heeft gedraaid.
Goed mogelijk inderdaad. Misschien dat ze daarom de Elite 1000 ook weer aan het promoten zijn
Tijdens m’n vakantie is de nieuwe Loupe binnen gekomen,leuk magazine van CW
Zijn druk doende met nieuwe modellen met als eerste de reeds gemelde moon phase eind oktober.
Ben benieuwd of het alweer tijd is voor een fatsoenlijke naamsvermelding op de dial
Ik heb een C60 Pro die je zo kan komen bekijken een keer.
Hee Rik bedankt, ja graag als het jou is uit komt.
Ik denk dat het slimmer is om met een privé berichtje contact op te nemen met @Rik i.p.v. hier in dit topic
Nee joh, dit wordt een Christopher Ward verrassings GTG bij Rik
Mag
thx maar hoe doe je dat?
Door op de gebruikersnaam te klikken en dan ‘Bericht’
Hopelijk heeft Rik genoeg koffie en koek in huis.