mooi ding wil er ook een hebben
En nieuwe dial voor de gewone Sealander. Applied logo ipv gedrukt logo. Goede verandering, maar ze willen nog steeds geen dialswap uitvoeren op mijn gen.1 met uitgeschreven logo! BOO. Maar goed, dan krijg ik iig op mijn serienummer niet een frankenwatch.
Ow? jij hebt liever het nieuwe logo. Mss verkopen dan, zijn zat mensen die juist liever het oude logo hebben. Iets bijleggen voor een nieuwe wel dan.
Nope, dit doet het niet voor mij…
Ik vind em zeer geslaagd! Heel mooi.
Deze groene plaag met de bronzen kast is een hele fijne combo zeg! Maar brons moet wel je ding zijn natuurlijk, ik pas’
Wel gek dat ze alle modellen nu upgraden met een opgelegd logo en dat deze dat juist weer geprint is. Misschien een batch C63 cases in brons en groene wijzerplaten over die ze op willen maken?
Yup, dit is voorraad opmaken. Niet verkeerd natuurlijk, en economisch verantwoord maar niet bijzonder genoeg voor mij om te happen.
Achteraf had ik de Snowleopard moeten nemen en niet de Dune full bronze, daar heb ik wel spijt van! Die Dune draag ik nu te weinig maar durf ik niet weg te doen wegens afschrijving en de Snowleopard is nergens te vinden dus komt er niets voor terug…
Vandaag binnen gekregen, aardige prijs via chrono gekocht en mijn eerste cw. Ziet er prima uit. Twijfel nog of deze niet te klein voor me is (39mm).
Maar was al digitaal fan van cm en nu helemaal. Ga nog eens verder kijken waar ik voor kan gaan sparen

Zo op de foto is die perfect, veel groter moet je niet willen.
Mooi hoor.
Dat van te klein was ook mijn eerste indruk toen ik CW opnam in mijn collectie. Kan echter nu zeggen de CW het best passende horloge is in de collectie
Heb ik eigenlijk ook wel met m’n C60 Blue , is volgens mij 40mm maar oogt vrij klein voor een duiker .
Hi, het heeft even geduurd maar een nieuwe is binnen. Moest even wachten op een nieuwe batch…heb dus een compleet nieuwe gekregen. Alles is dikke prima met deze, net een NA topic geplaatst.