heb je wat meer info erover?
waar zit je aan te denken qua prijs?
heb je wat meer info erover?
waar zit je aan te denken qua prijs?
Niet verkopen !
Ik zou dan anders wéér op zoek moeten naar een reden om hem niet te kopen.
Voor vragen graag PB.
(Tare, je hebt PB)
Andrepost, you needs it. You wants it. PB me!
Dat helpt, bedankt hè.
Beetje aan het spelen met wat bandjes die ik al had liggen. Wil nog iets van leer/suède halen en een mooie oranje.
Ben het eens met de opm dat het horloge zo op de foto prima qua maat is. Echter ben ik zelf ook lang/groot en in dat geheel zou hij net wat groter mogen zijn. Bv naast mijn tag heuer is dit een iel ding
Gewoon een perfecte maat hoor zo te zien.
Niet “zeiken,” gewoon van genieten
Hoi Frank, het lijkt op deze foto alsof je een link teveel aan de bovenkant hebt verwijderd, waardoor de neutrale houding met de clasp aan onder onderzijde hoger op je pols komt. Ik vind deze totaal niet verkeerd staan op jouw polis. Jij hebt zo te zien iets van 17,5/18cm pols omtrek?
Zou kunnen, ik heb het horloge kado gekregen dus ik hem heb niet zelf ingekort.
Zal er eens naar kijken.
Dank je Ik vind de kast wel vrij klein in verhouding tot bv mijn Breitling Superocean(s)
Inderdaad
En volgens de mailing is dat horloge inmiddels een ‘icon’. Alle bescheidenheid is er wel vanaf bij CW geloof ik.
Ja inderdaad
Ik gok alleen de bezel in brons.
Brons is bah
Vraagje aan de CW mannen en vrouwen hier.
Ik overweeg een ‘the twelve’ vd CW site te bestellen.
Nu zie ik dat ze uit de UK verzenden. Moet ik dan 27% bij de prijs oo de site bijtellen of hebben die de inklaring bij de prijs inbegrepen?
Belastingen zijn bij de weergegeven prijs inbegrepen, wel in GBP bestellen dat is goedkoper dan in Euro afrekenen. (Ze rekenen een behoorlijke premium bovenop het koersverschil, via de eigen bank is dan goedkoper)
Hoe stel ik dit in? Krijg het niet gevonden…
Welke overweeg je?
En zeker in ponden betalen inderdaad, scheelt vaak wat tientjes. Geen extra invoerkosten bij CW overigens.
Om het om te zetten naar andere valuta even helemaal naar beneden scrollen op hun pagina, daar heb je de optie.
Helemaal onderaan de pagina. Kies dan ipv European Union, United Kingdom.
Ik weet dat die truuk in het verleden heeft gewerkt, maar geen garanties dat dat nog steeds werkt.
De twelve in titanium is €2075 of 1595GBP wat €1850 is… scheelt nogal, wat mij dus doet twijfelen.