wel een mooie
Ooh, mag ik vragen wanneer je ongeveer hebt ingeschreven?
Ik had CW gecontacteerd, en ik kreeg te horen dat er op dat moment 220 inschrijvingen waren. Dat was op 31 okt zo rond 14u. Ik heb dan direct ingeschreven.
Er is nog hoop dus
Die nr 300 is echt een schatting vanuit mijn kant omdat ik ergens las dat er al 250 aanmeldingen waren en ik me daarna pas had aangemeld. Ik kan het niet zien wanneer ik me heb aangemeld maar dat was voor de 31e… Ik heb op de 31e een mail gehad of ik nog steeds geïnteresseerd was. En op 6 Nov dat ik kon bestellen, tot uiterlijk gisteren. Denk dus dat na dit weekend weer een aantal aangeschreven zullen worden die op de reserve lijst staan.

Bingo!
Zonet het verlossende mailtje gekregen dat ik mag bestellen
Gefeliciteerd! Wat een beauty

Bingo!
Zonet het verlossende mailtje gekregen dat ik mag bestellen
Kijk mooi! Hopelijk zijn de bestelling dadelijk rond al duurt de productie helaas nog wel ff…
Deze is schitterend!
Ik vind hem ook echt gaaf!
Heel mooi!
Zouden ze hiermee hun voorkeur aangeven voor de 36mm modellen? Voor mij was de 39mm C63 qua maat perfect dus kleiner zou ik niet willen.
Ja zelfde hier. Een 39 variant zou ik zwaar overwegen in deze uitvoering.
Ben bang dat het een 36 versie zal blijven.
Ja hier ben ik ook bang voor. Een lug to lug van net geen 43mm is me toch echt te kort/klein helaas. Jammer!
Ja deze is erg mooi… Aventurine leent zich erg goed voor een simpele 3 hander. Lekkere shiny uitvoering zo met de Consort erop.
Crosspost voor de liefhebbers hier:
Bracelet versie is goedkoper dan leer. Prijs foutje?
Doe er je voordeel mee icm in ponden afrekenen. Geldt overigens alleen voor de witte dial.

een hele mooie versie van de bel canto:
In de beschrijving staat “a small red arrow” die aangeeft of de gong aan/uit staat.
Ben ik dan kleurenblind, want ik zie een goudkleurige pijl?
Overigens een heel mooi ontwerp.