Tja, dan hoop je op het feit dat de Atoll en C60 300 precies dezelfde case zijn. Dat laatste weet ik dus niet 100% zeker. Die Pro 300 is dunner, maar waar het verschil wordt gemaakt…
Volgens de site zijn ze beide 11.3 dik
Oh, wauw mijn Atoll LE is nog op basis van de Sapphire C60 en die case is dikker… cool… Dat zou dus gewoon 1:1 moeten passen. En dan de Atoll terugsturen zonder bezel en reparatie aanvraag met “eraf gevallen en niet terug te vinden…” oO
Zou nog best eens de goedkoopste optie kunnen zijn
Je moet dan uiteraard wat betalen omdat je geen onbeschadigd exemplaar teruggestuurd hebt, maar doorverkopen kost je ook geld
En welke tandenpasta gebruik je daarvoor?
Die blauwe van de Lidl… voor gevoelige tanden?
Sta op het punt op the wave Bel canto te bestellen en zat nog even te kijken of het scheelt om in ponden te betalen. Iemand dat recent nog gedaan en scheelt het daadwerkelijk?
Ik had in EUR besteld. Toen ik doorhad dat ik eigenlijk beter af zou zijn om in GBP te betalen, heb ik CW gecontacteerd.
Omzetten van mijn order ging niet, dus heb ik mijn eerste order gecanceld. En daarna de Bel Canto in GBP besteld.
Uiteindelijk de metalen band erbij genomen. Die heb ik dus eigenlijk gratis door in GBP te betalen.
Verklaring van CW voor de prijsverschillen is dat ze hun exchange rates in het begin van het jaar vastleggen, voor het ganse jaar.
Volgens mij moeten ze daardoor heel wat marge voor fluctuaties inbouwen.
En besteld! In ponden, dat scheelde echt een slok op een borrel… Nu is het lange wachten begonnen, Aug 24 verwachte levertijd…
Prachtig!
Gefeliciteerd Christopher Ward met jullie GPHG prijs met de Bel Canto!!
Super mooi! Proficiat
Ik sta op de reserve lijst. Er waren meer dan 147 geïnteresseerden. Hopelijk zeggen er nog een paar af…
Okay CW, gefeliciteerd met de prijs, maar na de Bel Canto, Twelve en de recente Moonphase mogen jullie weer ouderwets robuuste horloges gaan maken in 2024.
Vandaag deze om.
Mee eens. Daarom hoop ik stiekum op de volgende dingen:
- een Twelve met complicaties (Chrono/Ann.Kal/Worldtimer)
- een C60 300 pro in Ti met COSC uurwerk
- ‘iets’ met het nieuwe in house uurwerk de SH21 v.2.0
Prachtig! Vind het een plaatje!
Gewoon een Elite kopen
Elite is een day-date in 42mm toch? Dat wil ik juist niet.
Klopt, maar dat stond er niet bij in je wensenlijstje
Ik zat ook niet bij de eerste 147, denk als ik moet schatten zo rond de 300 ergens… En toen kreeg ik dus ineens de mail. Hopelijk heb je ook geluk!