Enige logische wat overblijft is dat een 36mm Sealander GMT. Wat ze nog niet hebben…
de nieuwe kleuren XII zijn trouwens dope (ben nog steeds 100% tevreden met mn huidige keus van ijsblauw) + 36mm Titanium uitvoeringen… goede updates!
Enige logische wat overblijft is dat een 36mm Sealander GMT. Wat ze nog niet hebben…
de nieuwe kleuren XII zijn trouwens dope (ben nog steeds 100% tevreden met mn huidige keus van ijsblauw) + 36mm Titanium uitvoeringen… goede updates!
Klopt; tenzij het wat anders betekent dan de diameter
36 tijdzones?
C63 gmt? Cijfertjes omdraaien ?
We gaan het morgen zien
Nee, de eerste hint was een dubbele 12 uur marker, en die is overduidelijk van een trident of sealander, niet van een twelve
Op Instagram gebruiken ze de term ‘Everywatch’. Dat wijst op de Sealander.
Ik ben ook heel benieuwd maar het lijkt hier nu wel WIE IS DE MOL
Vind het wel een leuk raadseltje, alleen acht ik de kans vrij klein dat het iets is wat ik instant kopen wil. Met de Elite is mijn CW honger gestild, heb sinds ik die heb niet de minste neiging meer gehad om er een bij te kopen
36mm … ben ik de enige die juist grotere Wards wil? Iemand hier toevallig die de 41 mm sealander heeft?
Meh, dit is wel een tegenvaller voor mij.
Ik ben het vooral eens met @Fetch, ik vind ze ook niet al te denderend. Behalve die bovenste met de dragonfly blue dial, maar dat komt volgens mij meer omdat ik een smaak heb naar aparte kleuren haha!
Maar die andere twee voelen wel vrij minimaal
Vind de 39mm een goede maat denk dat de 36mm te druk word.
Had zelf graag een andere bezel gezien of een trident pro gmt.
Beetje underwhelming inderdaad, deze had ik zelf uit kunnen tekenen
Bijzondere move idd. De 36 was juist clean zonder datum en poespas. Nu erg druk horloge in mijn optiek zo.
*zie nu dat de 36 al een datum had haha
Maakt me alleszins niet wild. Had gehoopt om een trident GMT.
Maar wel goed voor 't spaarpotje
Idem… de 39mm Sealander was al een allemansvriend qua maat vanaf 16cm pols. Dus deze toevoeging is… bijzonder te noemen. Ze zullen hun marktonderzoek gedaan hebben en verkoopcijfers zullen uitwijzen of het verstandige zet was. Voor mij niet een aankoop iig. Dus spaarpotje blijft gevuld.
Had verwacht dat ze de Dune GMT nu als optie beschikbaar zouden maken.
Dit is een limited geweest. Onbegrijpelijk dat dit niet standaard een optie is. Soms denk ik dat bedrijven gewoon geen geld willen verdienen met die limited editions. Volgens mij een reeks van 500 stuks ofzo. Lijkt me dat ze er wel 5000 hadden kunnen verkopen. Dit is een zeer gewild model ondertussen.