Ik verwacht dat ze hebben gekeken naar de verkoop van the twelve 36mm. Zodra die cijfers goed zijn dan blijkt er toch voldoende markt te zijn voor kleinere maten en dus een gok waard om het bij andere modellen te proberen.
En naar de verkoop van de gewone 36 mm Sealander. Die is er namelijk ook al een poos. Dus hoe kunnen we de 36 mm Sealander nog verder uitmelken? Door er ook een GMT versie van uit te brengen
Uitmelken, of juist een markt aanboren waarvan je weet dat er wens en behoefte is. Als CW het niet aanbied kopen ze wel elders. Al vind ik de 36mm Twelve groter dragen dan een 36mm met lugs en band. Prima horloge, zeker voor dames die niet diamanten en quartz willen is dit een hele mooie optie.
Uitmelken klinkt inderdaad wat negatief, zo bedoelde ik het ook niet helemaal. Ze zullen er markt voor gezien hebben dus prima om die versie dan ook uit te brengen. Alleen door de bombarie had ik wat hogere verwachtigen
Ben op zich blij dat er steeds meer kleinere versies op de markt komen, jarenlang was het complete aanbod toolwatches 42mm+; en met mijn pols is 36-38 mm fijner
Hallo allemaal, ik ben opzoek naar mijn eerste echte horloge. Mijn oog is gevallen op de C63 Sealander Automatic 36mm.
Nu heb ik op verschillende forums gelezen dat je de horloge het beste in ponden aan kan schaffen. ik kan alleen op geen enkele manier op de site ponden selecteren, en al ga ik via de engelse website kijken word ik vrijwel meteen doorgestuurd naar de globale .com versie.
Heeft iemand tips om dit toch voor elkaar te krijgen?
Top dankjewel, helemaal over heen gekeken!
C60 trident pro 300 op de nieuwe bond-style tide strap die zonet arriveerde.
Draagt out of the box een stuk minder stijf dan m’n vorige tide strap (grijs-oranje)
Staat hem best goed vind ik.
Het blijft maar kriebelen, alvorens te kopen, is er toevallig iemand met een c63 39mm (weleens) in de buurt van Amsterdam die ik even kan bekijken?
Hmmmz vandaag van CW een bracelet ontvangen en ik moest bij DHL 73 euro aan DHL betalen…. 2 weken terug nog een bandje gehad zonder problemen verder.
CW een bericht gestuurd, ben benieuwd wat er aan de hand is.
Waarschijnlijk een fout van DHL; staat er wel een IOSS nummer op het pakje?
Heb er verder niks bij gekregen. Niet eens de papieren waarvoor ik betaal. Waardeloos.
Ja daar is DHL wel goed in, zo ondoorzichtig mogelijk maken. Dat hebben ze bij PostNL dan weel weer beter voor elkaar, je krijgt een nette factuur waar de kosten netjes uitgesplitst zijn.
Het verhaal krijgt nog een draai. Maak net het pakketje open….
De band ligt los in de verpakking zonder plastic bescherm tape erop die je altijd krijgt bij nieuwe horloges/stalen banden!
Dat ding is alle kanten op gevlogen tijdens transport!
Er zitten al mega veel krassen op het gepolijste deel…
Echt bizar slecht van CW! Nog nooit zo iets slechts ontvangen.
Echt slecht idd,niet des Christopher Wards
Gaan ze voor je oplossen,zeker weten
Gadver, daar zou ik ook goed zuur van zijn.
Lossen ze vast goed op.
Wat vervelend zeg, ik hoop dat ze het netjes voor je oplossen! Hou ons op de hoogte
Ik raak de laatste tijd steeds meer gecharmeerd van de Sealander GMT. Zijn er forumleden die een witte hebben met het nieuwe logo en er afstand van willen doen?