Nou, CW heeft het top opgelost!
Ze geven idd aan dat dit niet goed is gegaan. Er zit normaal wel plastic op en hij hoort vast te zitten in de elastiekjes. Had ik ook niet anders verwacht.
De oplossingā¦. Ik krijg een refund en ik mag de band houden!
Kijk even of ik me veel ga storen aan de krasjes maar anders bestel ik wel een nieuwe.
Maar wel weer top service van CW.
Top opgelost zoals we eigenlijk wel verwachten van CW
De nieuwe Loupe viel vandaag ook weer op de mat
Band even laten poetsen, zo goed als nieuw !
En wel erg netjes van CW
Het is in ieder geval wel weer een super band van CW. Mooi om te wisselen tussen dressy en tool.
Bonus feature is dat hij ook perfect past op de 40mm C60 pro 300!
Wat cool dat hij past op beide modellen. Dat was met de oude C60 niet het geval (tenminste, pastte wel, maar doordat de c60 een dikkere kast en lugs had, was de eindlink te dun en dat stond op stront).
Aparte combi, een duiker met een engineer/jubilee band.
En top opgelost van Mike en de CW Fam.
Nog mooi een tropic kunnen scoren in de sale voor de C65.
De sale pagina is trouwens nog steeds actief met wat bracelets en strapsā¦ā¦
Lees hier mee en vroeg me af hoe het is afgelopen met de kosten die je aan dhl hebt moeten betalen. Ik was in de veronderstelling dat cw prijzen inclusief alle invoerrechten en btw waren.
Ik heb nog nooit iets hoeven betalen aan DHL, ongeacht de valuta waarin ik heb afgerekend. Zij slikken het koersverlies op deze wijze.
Dat dacht ik dus ook daarom mijn verbazing dat hij een rekening kreeg.
Dat was inderdaad ook een fout. Ze hebben het onderzocht en hier ook zelf een fout gemaakt. Ik denk dat de medewerker die de band de deur uit heeft gestuurd dit nog wel te horen krijgt. En de shipping niet goed uitgevoerd en de band niet goed verpakt.
In dit geval heb ik de kosten trouwens wel zelf gepakt. Het was of de band houden en een refund krijgen op de band maar dan wel de DHL kosten pakken, of de band terug sturen en dan alles terug krijgen.
Het is maar goed dat hun after sales zo ontzettend goed is en dit kundig oplost anders is dit soort foutjes killing voor je business.
Waar ze nog wel wat aan mogen verbeteren is de serviceaanvraag via de website. Heb laatst zitten proberen om een aanvraag in te dienen om mān Elite gerepareerd te krijgen maar na een hele pagina vol getallen en codes invoeren verzand je op een pagina waar je schijnbaar iets moet doen om verder te kunnen maar geen idee wat.
Ga maar eens een berichtje sturen naar Customer support dan
Mijn ervaring is dat gewoon een mail sturen of bellen veel sneller gaat. Ben binnen een dag verder geholpen.
Ja dat vermoedde ik al. Invuldingen op websites⦠belandt meestal ergens in een zwart gat
Ik zie dat ze die Sealander gmt nu ook in 36 mm hebben gemaakt. Ik denk dat mijn 39 mm in het Blauwe gedeelte komtā¦
In de nieuwe Loupe word ook een hint gegeven dat er misschien een Titanium C60 300 Pro aankomt. Dat is toch wel eindbazen level met COSC uurwerk. Zwart/zwart 40mm dat gaat dan 100% mn nieuwe aanwinst worden.
Horloge doos is wel vol, dus dan moet er iets uit, vind ik⦠Ben alleen bang dat ik spijt krijg mān LE Atoll weg te doen als 2e duiker. Hij is zo lekker zomers.
Klinkt een beetje als een vervanger voor de Elite. Die is ook Titanium met COSC. Jammer van die 700m minder waterdichtheid, maar het gros van de gebruikers zal zo diep ook niet komen
Ja de 300 is zoān grote hit voor CW dat veel duikers uit de serie moeten wijken volgens mij.
Er zou namelijk ook een nieuwe versie van de C60 600 komen maar die lijkt ook gecanceld tbv de 300.
Inderdaad. Die kleinere dikte is toch een beter verkoopargument dan die hogere waterdichtheid. Kans dat ik mān Elite ga inruilen op de 300 titanium acht ik overigens nihil; vind de Pro 300 nog steeds gewoon minder mooi