Ze staan bij bosjes te koop mocht je ooit beslissen er eentje te willen. Je bent wel vaak voorbehouden om ze uit GB te importeren en dat is k*t. Ik heb er wel eentje in het echt gezien bij Red Bar en het is gewoon echt heel tof gemaakt voor dat geld. Als je houdt van iets aparts (en dat doe jij zag ik aan je NA, waarvoor proficiat) dan is dit denk ik het tofste wat je kan kopen voor dat bedrag. Daar kan geen MAD 1 of Norqain Independence tegenop (of die laatste misschien bijna).
Die nearly new’s dat er nu te koop staan, ik vraag me af hoe oud deze echt zijn. Want op de zwarte C63 bijvoorbeeld zit nog een plaat met CW voluit op geschreven. Ondertussen zijn we al 2 logo’s verder → gewoon gedrukte vlag & een opgelegde vlag die ze nu tegenwoordig uitsturen.
Ik heb ondertussen gemerkt dat er nog andere versies gemaakt worden, typisch in gelimiteerde oplage. CW heeft er zelfs een proces voor: Bespoke watches | Christopher Ward
Wel tof dat ze dit aan dezelfde prijs doen dan de ‘normale’ versies.
Ideetje voor de volgende HFLE?
Die Wave is echt een beauty
Voor de Wave zal het al wel te laat zijn om nog 1 te kunnen bekomen, heb jij of iemand anders nog weet van andere?
Die Azzurro Blue was ook wel nice.
Voor de Wave zal het te laat zijn, slechts 147 stuks. Ik was blij er nog bij te zijn, want heb een aantal rondes moeten wachten. Gelukkig hadden er een paar afgezegd.
Geen idee of er momoenteel nog andere zijn…
De LE was inderdaad veel mooier; want die dag/nacht rehaut kleuren en het grotere contrast van de GMT wijzer. Deze beige/mosgroen combo is wat te onduidelijk.