Mee eens… ben zelf niet zo fan van deze uitwerking. Had zelf liever ook ipv groen iets meer in het zand thema een kleur willen zien. Donker bruin voor nacht en lichtbruin voor dag ofzo. Meer zoals de zwarte variant.
Ik vind dat logo juist wel gaaf. Zeker opgelegd ziet het er mooi uit.
Ik ook! Die ronde indices (en het rondje op de secondewijzer) geven mij dan juist weer de kriebels. Kastvorm, formaat, wijzers, kleuren zijn helemaal in mijn straatje verder.
Hier het hele verhaal met meer plaatjes:
Ik vind deze wel iets hebben, hoewel ik niet op de order knop heb gedrukt.
Verkies deze boven de recent uitgekomen Dune GMT.
Wow… Er is een nieuwe moonglow uitgekomen! Was altijd terughoudend omdat ik de case iets te klassiek vond. Maar deze is echt prachtig! CW is wel echt top bezig zeg!
Mooie upgrade.
Ik vind de plaatsing van het logo en dat kaliber eronder alleen jammer. Lijkt wel een sticker die er nog af moet.
Waarschijnlijk heel goed. Ik vind het pracht horloges maar met mijn pols zou ik de grotere broertjes moeten nemen en dan is die mooie verhouding tussen bezel en wijzerplaat weg. De bezel groeit niet mee en lijkt dan zo smal op de grotere varianten
Indexen en wijzers zijn schitterend voor het geld. Imho best in class. Jammer dat ze niet standaard dat vintage tintje hanteren. Had dat graag op mijn Aquitaine gehad ipv dat felle wit.
Er is toch maar 1 formaat de 40mm?
Waar ik op antwoordde leek me een c63 sealander GMT, deze is er in 36 en 39 en dan heb je nog 40 en 41mm varianten van de c63 in andere uitvoeringen Colchester/Elite.
De Trident pro300 is een goed voorbeeld van wat ik bedoel. 38/40/42mm met een l2l van 45 tot ruim 49mm maar de bezel blijft even dik over de hele lijn.
Mijn fout dacht dat het over de Moonglow ging
Hoewel ik het nog steeds mooi vind ook op de 42mm wordt de bezel inderdaad meer naar de achtergrond geschoven tov zijn kleinere broers.
Oh deze kast is echt veel moderner. Ook mooiere kroon. Ja dit past beter binnen de lijn van CW.
Balen balen balen.
Gister mijn 36mm sealander gmt uitgepakt, zit er een putje / vlekje oid in het glas aan de binnenkant
Komt vast allemaal wel weer goed CW kennende, maar toch balen.
Balen! Ik heb het gevoel dat CW door de groei problemen heeft met de QC bemanning. Zie er te veel doorheen glippen de laatste maanden.
Ze lossen het wel allemaal goed op, maar dit is wel een dingetje aan het worden.