X
36 en 40mm aan een pols van 17cm. Normaal gezien neig ik steeds naar kleinere horloges, maar in dit geval vond ik de 40mm beter werken.
De 40mm staat je beter ja!
In dit geval zou 38 het beste zijn… Maar voor nu 40 idd. Dit is precies waarom ik geen PRX meer heb…
38 is echt mijn sweetspot.
Heeft iemand hier al die nieuwe c1 moonfase met die glitterplaat? Ben wel benieuwd naar de ervaring.
Dat eerste “Homage” horloge is niet echt direct een 1:1 kopie van een CW maar de case is toch echt wel overgenomen van de C65 serie….
Duurt niet lang meer voordat er een CW “hommage” komt denk ik haha
ik ook, heb mijn 39 in het blauw staan omdat me de 36 toch beter lijkt om mijn smalle pols…
36mm is een mooie maat hoor voor de gmt, mij zeker niet te klein. ( 16,5cm pols )
Helaas is de mijne direct retour gegaan, zat een putje aan de binnenkant van het glas.
Nu even wachten op de nieuwe.
Dit is toch die gelimiteerde black & gold? Geweldig! Worden alleen niet of nooit aangeboden … zucht!
Check! #kleurenblind
Heel mooi!
Niet verkeerd inderdaad. Helaas wel een Eta quartz erin waardoor je die niet zo fraaie 2-6-10 subdial-indeling hebt.
zeer geslaagd dit!
Ook mooie afmetingen.
Alleen vind ik bij CW dat de plaat te vlak tegen de kast ligt. Moeilijk uit te leggen
dit zo:
dat is te recht omhoog vind ik.
Bij rolex doen ze het ook, maar dan met een lichte afschuining.
Nog beter zou zijn:
maar goed OT: geslaagde nieuwe release
Je ziet graag een schuine rehaut. Ja dat vult wat beter en is de overgang wat geleidelijker.
Mijn mening over de nieuwe Chrono. Geen Tachymeter schaal, dus geen sportchrono maar meer een fieldchrono. Arabische nummers eh, geen grote fan en die 2-6-10 sub-dials zijn zo typisch quartz dat het afbreuk doet aan de drievoudige sub-dial configuratie.
Geen verkoop aan Dirkie!
“The first watch in our MOD-approved Military Collection dedicated to all three of His Majesty’s Armed Forces.”
Voor land, zee en lucht gebruik dus haha
Je kan het toepassen van quartz afplassen, maar daardoor is de chrono wel slechts 11,5mm dik.