Christopher Ward only (Deel 1)

Ruimtehelm misschien? meteorite dial Sealander? Het is ook een X-ray… dus misschien see trough dail?

Heb wel deze mail gehad…

1 like

Dan moet het een skeleton twelve zijn :slight_smile:

3 likes

Gezien de XII lijkt het me iets met de twelve, en inderdaad iets met “see through”. Wellicht een Twelve sapphire?

1 like

Het heeft in ieder geval ook iets met de ruimte te maken:

Ik gok een twelve met een meteorite dial….

1 like

Ben benieuwd :grin:

Spannend! Mijn wens is al een tijdje om een Meteorite wijzerplaat horloge te hebben. Stiekum wilde ik een C63 GMT daarmee, maar een ‘andere’ XII zou ook geen verkeerde keuze zijn!

1 like

7 likes

1 like

Ik heb gisteren deel genomen aan de online preview met het oog op het 20 jarig bestaan van Christopher Ward. Er wordt inderdaad een Twelve skeleton uitgebracht. De prijs is opvallend: met leren band net onder de 5.000 euro. Met stalen band net boven de 5.000 euro.

2 likes

1 like

Damn… Dat zijn serieuze bedragen, erg benieuwd naar de looks en wat deze hoge prijs kan rechtvaardigen.
Bij de bel canto krijg je er een speciaal ontwerp en uurwerk voor terug.
Geen screen shot gemaakt bij de onthulling?

Ik neem aan dat er voor dat geld het SH21 in-house kaliber in zal zitten :thinking:

Voor bijna dubbel van de “gewone” Twelve verwacht ik ook wel iets.

Een Zenith-achtige skeleton dan waarschijnlijk?

Ze hebben in het verleden van de C7 en de C60 een APEX limited edition gemaakt; wellicht iets vergelijkbaars?

2 likes

Hmm los van de techniek, waarvan ik niet kan inschatten of deze nu de eerder genoemde prijzen kan verantwoorden, vind ik de looks ervan toch niet alles van deze 2 eerdere releases.

Dan toch maar hopen dat het een meer defy look gaat hebben.

Of iets helamaal anders, kan ook

1 like

Welk stuk aan geheimhouding bij deelneming was je niet helemaal duidelijk? :upside_down_face:

1 like

Allemaal een kwestie van smaak natuurlijk, maar de defy skeleton vind ik erg druk. Dan vind ik die C60 Apex fraaier. Maar wel minder een skeleton natuurlijk :thinking:

1 like

Ik ben al jaren een loyale klant van CW. Heb dan ook heel wat klokjes daar aangeschaft. Waarschijnlijk heb ik daarom een uitnodiging gekregen om deel te nemen aan de preview. Toen ik de prijs zag voor deze horloges ben ik afgehaakt. 5.000 euro voor een CW-horloge tja. Ik heb geen screenshot gemaakt. Wat ik zo zag gaat de vormgeving richting Apex, op de foto’s kon niet worden ingezoomd.

Op Reddit kom ik dit zojuist tegen:

8 likes