Christopher Ward only (Deel 1)

Ja nu de temperaturen weer iets beginnen te stijgen heb ik hier en daar ook alweer een gesp een gaatje losser gezet :sunglasses:

Mijn zomerhorloge

27 likes

Mijn all season horloge :wink:

14 likes

Mijn vakantiehorloge :ok_hand:t2:

11 likes

Lekkere aanwinst weer :sunny::ok_hand:t2:

1 like

31 likes

Inschrijving voor een custom Dune model die erg geslaagd is in mijn optiek:

6 likes

7 likes

Binnenkort in het blauw te vinden! Ik heb The Twelve gekocht omdat er nog geen Longines Conquest in 38mm bestond en het geen zin had om op een horloge te wachten wat nog niet bestond. En wat gebeurt er? Iets meer dan een maand later released Longines alsnog de Conquest in 38mm :sweat_smile:.

Het merk CW heeft in ieder geval al mijn verwachtingen overtroffen en ik hoop later een ander model aan de collectie toe te mogen voegen. :slight_smile:

12 likes

Je weet dat je binnen 60 dagen kunt retourneren?!? Scheelt toch wat afschrijving als je zo snel wil verkopen lijkt me.
Ik vorig jaar een band op dag 59 voor retour aangemeld, deden ze totaal niet lastig over.

3 likes

Let wel: “return it in perfect, unused condition” (einde citaat website CW).

1 like

Bedankt, dat is een geweldige tip en scheelt inderdaad de afschrijving (mits ze het horloge accepteren) :smiling_face:

Ik heb het horloge gedragen maar geen gekke dingen mee gedaan en kan zowel op de band als kast geen beschadigingen ontdekken. Aangezien CW om de zoveel tijd een sale heeft met geretourneerde horloges die lichte gebruikssporen hebben zou dit wel goed moeten komen toch?

1 like

Denk het wel hoor, de band die ik heb teruggestuurd had ook lichte krassen (haarlijnen) hebben ze niets over gezegd.

De sale met retourtjes zijn met 30% korting omdat items die zijn teruggestuurd en niet perfect zijn 70% van hun aankoopbedrag terug krijgen als aanbod.

Je kan het natuurlijk gewoon proberen natuurlijk. In het ergste geval doen ze dat voorstel en accepteer je het niet. Of wel natuurlijk aangezien de afschrijving in het blauw je ook wat gaat kosten.

1 like

6 likes

3 straps/bracelets voor de prijs van twee bij CW.

Volgens mij telt het ook als je een nieuw horloge besteld. Dan telt hij dat als 1 dacht ik. Dus als je dat van plan was is dat een leuke extra.

Nope

1 like

Ah balen dan hebben ze het aangepast. Heb daar de vorige keer nog wel gebruik van gemaakt.

Zo dan! Dat is wel echt een parel! Heb je de bel canto wel eens in het echt gezien?

Is mijn vraag ook: zwerft de eerste Bel Canto hier al rond?

En een Twelve X?

Er benieuwd naar die horloges!