Heel gaaf! zeker met dat SH21 uurwerk erin. dubbele mainspringbarrel.
Dankjewel!
Is er op HF iemand met een C63 Valour? Ik ben wel gecharmeerd van het horloge. Door toepassing van quartz zijn de afmetingen nog subtiel gebleven met 39mm x 11,5mm. En het betreft ook een nauwkeurige quartz versie.
Die is wel mooi zeg
Ik heb hem natuurlijk ook gezien en op het eerste gezicht dacht ik ook: ja dat is wdl een chrono voor mij.
Na het zien van de review van Jody niet meer.
Om één - voor mij - belangrijk punt, afleesbaarheid.
Moet ieder voor zich beoordelen natuurlijk, maar ik vind het wel meevallen door die glinsterende facetten aan de wijzers. Altijd wel iets dat licht vangt. Met dat filmpje kun je het in ieder geval goed beoordelen.
Heb me laten verleiden… 2+1 actie
Leuke bandjes:
Ooh, ik heb geen CW

Maar heb er gelukkig eentje incoming ergens in september
Leuke versie, en een prachtig zomerhorloge!
Proficiat met je NA
Hoe draagt de Bel Canto? Ik moet nog een paar maand wachten…
Draagt heelijk. Heb het horloge wel alleen op leer gedragen. Vind het mooier zo. Maar is van titanium, dus de band is even zwaar als de leren band…
Toppie bandje van Zuludiver. De Zennor FKM Rubber Watch Strap. Mooi gebogen zodat ie perfect ligt. FKM is heerlijk rubber.
Het resultaat:
Goedemorgen, ik heb een C63 Sealander GMT 39mm incoming met Bader band. Ik ga de band zelf resizen maar vroeg mij af welke maat schroevendraaier ik nodig zal hebben. Lees online dat het om maat 1.4 gaat. Kan iemand hier misschien dit bevestigen? En hebben jullie wat tips hoe dit aan te pakken? Heb al een en ander gelezen online maar wat pratische tips van hier is wel gewenst.
Zit ook te kijken naar de Bergeon 6670-S Bracelet Hand Vise Watch Band Pin Screw Tool.
Echt een topper! Jaloers!
M’n zoon zoekt een gunstig geprijsde C63 GMT Dragonfly blue,weet iemand wanneer die in de sale gaan bij CW?
Is meestal zo rond juni dacht ik
Das war einmal… Zo nu en dan bupsje geretourneerde horloges met wat korting en paar ‘nieuwe’ horloges daarbij. Maar geen periodieke sale.