Helaas,een jaar of 4 geleden nog een mooie CW gescoord in de halfprice sale
Wow, deze kende ik nog niet. Welk model/type is dit?
Dit is er een uit de Malvern serie van CW. Dit was hun dress watch lijn. Dit is specifiek de C3 Malvern MK3 Chrono.
Deze lijn is helaas een tijd geleden gestopt.
Ik heb ook nog eeen MK1 die ik ergens in 2005 bij CW besteld heb toen ze net begonnen waren.
Ze maakten ook leuke modellen in hun beginjaren.
Ik heb er 3 gehad destijds. Zitten qua logo tussen jouw oudste en die witte in.
Bedankt! Erg mooi exemplaar, vooral die subtiele blauwe wijzers op die witte plaat. Bijna jammer dat het een quartz is Maar goed, wordt dus niet meer gemaakt helaas…Zie zo snel ook niets op C24.
Nogmaals dank!
De modellen waren wel wat speelser voordat chris ward zelf weg ging bij CW inderdaad. Het bedrijf is een stuk volwassener geworden ondertussen.
Ik denk dat dit wel goed is en er voor zorgt dat ze nu de 20 jaar aan tikken.
De afwerking is ook wel echt gestegen met de jaren. Maar de prijs ook haha.
Hier is trouwens nog een site waar een liefhebber veel CW’s verkoopt van oude series. Is een betrouwbare partij. Leuk om eens doorheen te browsen. Er staat ook nog een Malvern tussen.
Ik ben aan het onderzoeken of een Christopher Ward wordt toegevoegd aan de collectie. Wellicht kunnen jullie enkele vragen beantwoorden.
Als ik een horloge bestel via de webshop, betaal ik dan invoerrechten gezien de Brexit?
Ik zag dat er ook een showroom is in Maidenhead. Zijn er hier mensen met ervaring in deze showroom? En wanneer ik een horloge meeneem, is het dan ook nodig om hier invoerrechten te betalen?
Neen.
Scheelt schijnbaar wel als je in GBP afrekent ipv EUR.
Je bent inderdaad goedkoper uit door in GBP af te rekenen, heb een Sealander C63 GMT met graveren besteld.
Prijzen op de website €1390,- en £1080,- door in GBP af te rekenen was het bijna € 100 goedkoper. Heb met CC betaald.
Hmm bedenk me nu pas dat ik niet gekeken heb of het in misschien goedkoper was geweest als ik een andere valuta (US Dollar) geprobeerd had. Kan de moeite waard zijn om de andere valuta opties te bekijken.
Heb ik wel gedaan en GBP was het goedkoopst
Als je hem koopt terwijl je bij Maidenhead bent zou je officieel wel invoerrechten moeten betalen bij terugkomst in NL. Zeker na Brexit. Bij webshop aankoop betaald CW dat voor je en krijg je hem gewoon in handen gedrukt aan de voordeur van DHL.
Aardig filmpje over het 20 jarige jubileum van CW.
Alleen jammer dat Chris Ward zelf voor de gelegenheid niet mee heeft gedaan. Die zijn denk ik toch wel slecht uit elkaar gegaan.
Big time fan Andrew Morgan komt met een fraaie samenwerking met CW: een Bel Canto met rode wijzerplaat: