Christopher Ward only (Deel 1)

Ik twijfel de laatste tijd steeds meer of ik niet alsnog een 36mm Twelve moet kopen ipv de huidige 40mm. Mijn 17cm pols is echt de onderzijde van wat comfortabel draagt. Wie heeft beide en kan me verlossing geven?

2 likes

Vraag 1: iemand ervaring met het retour sturen van een Christopher Ward horloge? Zijn de retourkosten dan voor jouw rekening? Vraag dit omdat je de horloges uiteraard niet kan passen, en als ik bestel er een kans is dat ik hem terugstuur.

Vraag 2: is de 40mm uitvoering van the Twelve het beste voor een 17,5cm pols? Een PRX 40mm vond ik te lomp en 35mm te klein. Begrepen dat the Twelve wat subtieler op de pols ligt.

1 like

Paar posts omhoog , zelf 18,5cm pols

1 like

Yep, thanks. Nu kunnen foto’s vertekenen maar met mijn 17,5 cm lijkt dat horloge fors uit te vallen bij mij.

Ik had eens gelezen, enkel op een gebruikerservaring beruste mening, maar het zat zo:
Van groot naar klein vallen:
PRX
Tsuyosa
Twelve

Zelf heb ik de Citizen en heb ik ook een bescheiden 17.5cm pols.
Vind de Tsuyosa toch goed staan.

Dus ik denk dat een 40 Twelve, de redenering van hierboven te volgen, wel gepast moet zijn op een 17.5cm pols

1 like

Top, thanks! Tsuyosa heb ik ooit gepast en vond ik al een stuk beter op mijn pols dan een PRX.

Denk dat de 40mm versie van the Twelve voor mij prima zal zijn.

1 like

17.5cm polskes

12 likes

17cm polsen maar wel behoorlijk plat.

Ik zit echt aan de ondergrens en twijfel om omlaag te gaan naar 36mm

10 likes

Klinkt als een soepel proces. Thanks voor het delen.

1 like

15 likes

Mijn vinger hangt al een aantal dagen boven de bestelknop voor die nieuwe moonphase van CW. Heeft er hier iemand echter ervaring met die nieuwe Bader (?) band?

1 like

Ik helaas wel.
Prachtige band, sluiting werkt ook super.
Maaarrrr, heel veel speling tussen de kast.
Ik heb hem bijbesteld voor op mijn C63 GMT 36mm.
Weer retour gedaan.
Helaas geen foto’s meer van.

1 like

Thanks.

Niet deze ervaring dus….:

6 likes

Dit is de consort bracelet. Bedoelde je deze? Want deze wordt als optie aangeboden op deze kast.

3 likes

Ja, scherp! Iemand daar ervaring mee?

2 likes

Ik las het verkeerd.
De Bader heb ik, sluit top aan.
De nieuwe Consort sloot slecht aan.

1 like

Kijken, voelen of ik aan ‘m kan wennen!

5 likes

Zelf geen ervaring mee.
Maar, ongevraagd advies. Zelf zou ik dit horloge niet zo snel op staal dragen, maar op bv:

• zwarte krok met grijze/offwhite stitch
  • donkergrijze nubuck
  • donkergrijze rog

Cool :ok_hand:

Haha heb ook naar deze zitten eyeballen. Als hij wat kleiner was geweest had ik zeker de trekker overgehaald.

Zelf wel een positieve ervaring hiermee. Heb zelf geen problemen met de aansluiting en ben er erg blij mee.

2 likes