Christopher Ward only (Deel 1)

8 likes

4 likes

Om even terug te komen op mijn vragen.

Maat is inderdaad 1,4mm volgens een support medewerker en ik heb de Bergeon 6670-S gekocht om de band te resizen.

Als het goed is wordt morgen de C63 GMT geleverd door DHL. :crossed_fingers:

4 likes

7 likes

8 likes

Het is weer sale; wel voornamelijk “nearly new”

5 likes

Eerste strap al binnen!

1 like

geen black/black Trident pro 300. Jammer joh… Die COSC C63 GMT is wel geinig… maar leesbaarheid van zilveren wijzerplaat met zilveren wijzers en zilveren uurmarkers zal ver te zoeken zijn.

1 like

CW heeft weer een sale , voor zij die geïnteresseerd zijn.

1 like

Dank voor het delen. Lees in het vervolg wel even 3 posts eerder… :face_with_peeking_eye::wink:

1 like

Oops… :grimacing:
Daar had ik over gelezen :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

Vind ik ook wel erg grijs; vind bij de normale de oranje details juist leuk :thinking:

Enige CW die me verder nog interesseert is de mooglow. Maar niet voor die prijs :innocent:

Ik heb me laten verleiden tot een Twelve in Mineral Blue. Mijn eerste CW, ben benieuwd…

26 likes

Mooi :+1: Een nearly new in de sale? Of een nieuwe?

:cherry_blossom:

6 likes

Zou het niet doen. Is echt een klein horloge ( klein glasoppervlak)

Ik heb ze beide gehad. 36 ging volgende dag retour, helaas. Want wel gave kleuren.

De oudere modellen die ze uit het magazijn trekken voor de sale zijn nog steeds lekkere deals. Alhoewel met de sale van 2020 ze voor volgens mij 350 euro gloednieuw weggingen. Dit is de prijs voor een nearly new.

Maar nog steeds een van de mooiste modellen:

Dit was ook een koopje. De mesh die hier op zit is van Staib wat al een bandje van 180 euro is.

2 likes

Dit, er was net genoeg af om het een aantrekkelijke deal te maken.

1 like

Klopt,ik heb destijds voor m’n C65 Trident zo’n €360,- betaald,omgezet naar £ en met CC afgerekend.
Is mijn nauwkeurigst lopende horloge

1 like

Scheelt inderdaad net een leuk bedrag. Veel plezier ermee alvast :+1:

1 like