Christopher Ward only (Deel 1)

Draag deze een groot deel van de week met veel plezier! Volgende week gaat die op staal mee richting Azië.

10 likes

Dat zou ik ook doen als die had :wink:

Mooi ding

1 like

Thnx voor de feedback. Ik houd gewoon mn 40mm. Ook speciale betekenis. gekocht voor 12 jarig huwelijks jubileum (The Twelve).

1 like

Prachtige kleur. Veel draagplezier. Is deze dan toevallig al met de micro verstelling geïmplementeerd?

Ik kan mij ook melden hier :smile: gisteren is mijn C63 GMT binnengekomen. :tada:

Na het resizen van de band even ook meteen op de alternatieve CW bandjes gepast.

Vind de combi’s wel geslaagd maar voor nu gewoon op staal dragen. Snorlax approves :laughing:

En een paar lume shots

11 likes

Ik heb vandaag Gen.1 ook weer om de pols. Toch de meeste draagtijd. Past overal bij, gaat op staal/stof/nato/rubber.

echte GADA.

1 like

Inderdaad, echt bang for your buck zoals ze zeggen. Ben bang dat een hoop horloges in mijn collectie de komende periode in de doos zullen blijven.

Heb je misschien tip voor goede kwaliteit alternatieve springbars voor als ik hem op nato straps wil dragen?

Nee, die is als ik het goed begrepen heb voorlopig enkel op de skeleton titanium versie voorzien.

Jammer dat er geen C60 Atoll 300 in Reef Blue in de sale zit. Ofja, bespaart wel weer verleiding. :joy:

1 like

Fraaie combinaties👍🏻

1 like

Ben erg benieuwd, lijkt me prachtig model in combinatie met die kleur :heart_eyes:

1 like

Lekker geprijsd maar iets te frivool voor me. Misschien dat iemand anders dit kan waarderen?

3 likes

Deze kwam toch wel dicht tegen de oude kortingen van 50% aan zeg! Niet eens een nearly new maar gewoon nieuw!

2 likes

Is hier een link van?

Was echt binnen 1 minuut al weer weg helaas.

1 like

Dat is begrijpelijk :wink:

:sob::sob::sob:

Hou de sale in de gaten. Morgen komen door de dag heen weer nieuwe horloges bij. Dat was vandaag ook zo.

1 like

Er loopt een stageloper in het magazijn rond die na het stof eraf te blazen alles op i-net moet zetten. Sommige modellen komen dan uit den oude doosch. Valt me mee dat we nog geen union-hand C60 mk1 voorbij hebben zien komen.

1 like

Zeer verleidelijk :scream: