Christopher Ward only (Deel 1)

Iemand een “Bumblebeast” voor onder de 1200? :grin:

2 likes

Ik sprak te vroeg. :sweat_smile: Drie eruit, een erin. Met het wisselkoers truukje en de bracelet in sale was het toch te verleidelijk…

11 likes

Ja mooie set zo!

Mijn eerste sale Tide bandje komt vandaag al binnen! Ondertussen nog een onderweg.

1 like

En nog steeds minder dan de Atoll op staal nieuw zou zijn. :joy: Iets over Nederlander zijn. Ben heel erg benieuwd aar die Tide band. Had iig op WatchUSeek gezien dat ze nogal stijf beginnen maar vrij goed te verzachten zijn. Welke heb jij besteld?

Deze was ook vrij verleidelijk, maar de wijzerplaat komt iets te veel overeen met die van m’n baby Alpinist.

2 likes

Goed gefixt zo man!. ga je vast heel blij mee zijn.

1 like

Thanks! Ik denk t ook, maar blijft spannend. Vooral omdat t m’n eerste ‘Swiss made’ is en toch wel een flinke stap duurder is dan m’n vorige aankopen.

Bij twijfel, doen!

Ze zijn idd een beetje stijf maar als ze ingedragen zijn super fijn. Heb de zwart witte al een paar jaar nu en ze zijn onverwoestbaar.

Oranje voor op de sealander:

En rood voor op de 300 pro:

1 like

heb er nog een staan, die ik niet gebruik mocht iemand geïnteresseerd zijn stuur maar een PB

Britse humor het mapje waar de factuur in zit haha…

7 likes

39 likes

Omg dit is vet!!!

1 like

Wow!! Bel Canto :star_struck:

1 like

Schitterend! :heart_eyes:
Bevalt hij?

1 like

Net binnen, erg indrukwekkend deze kleur. Afwerking is ook meer dan prima! Ik moet nog eens de tijd nemen om betere foto’s te nemen want dat verdient dit horloge wel.

18 likes

Heel tof; veel plezier ermee :+1: :+1:

2 likes

Is het een 36mm

Nee, dit is de 40 mm versie.

Echt mooi!

1 like

Gefeliciteerd met de aanwinst, erg mooi!

1 like