Echt mooi!
Gefeliciteerd met de aanwinst, erg mooi!
Proficiat en als hij niet bevalt dibs
Dank! Ik zal hem een tijdje dragen en dan kan ik
Aangeven of hij bevalt. Hij is prachtig afgewerkt in ieder geval. Echt een eyecatcher
Mooi! Ik krijg deze versie als het goed is eind September (eindelijk) geleverd. Bevalt de kleur?
Ja de kleur is perfect, ik zocht al een tijd een horloge in deze kleurstelling dus toen deze beschikbaar kwam heb ik gelijk toegeslagen!
Hebben mensen trouwens ervaring met pre-order bestellingen bij CW? Hoelang duurde t voordat je het horloge daadwerkelijk binnen had? (ja ik ben ongeduldig )
Mijn C63 GMT besteld op 5 Juni als pre-order en was oorspronkelijk gepland op op 10 Juli geleverd te worden maar heb hem vorige week woensdag 3 Juli mogen ontvangen. Als de douane niet lastig was geweest dan had ik hem denk ik op maandag 1 Juli gehad.
Gewoon in de gaten blijven houden wat de pre-order (verwachtte lever) datum is als je hem opnieuw in je winkelwagen zet. Je kan ze altijd mailen, ze reageren snel.
Wat heb je besteld als ik vragen mag? En heb je in ponden betaald? Scheelt wel wat als je in ponden afrekent.
Ben zelf erg tevreden met mijn C63 GMT
Check, thanks voor de info! Goeie om 'm in de mand te gooien om te checken. Blijft een kwestie van geduld, en vooral ook met die douaniers inderdaad, maar ja. Iets van twee woorden, negen letters.
En ik heb 't volgende besteld:
Inderdaad in ponden betaald. Door wisselkoers, horloge op rubber en 2e kansjes van de band betaal ik voor dit alles minder dan 't horloge op staal alleen.
Dat is een erg mooie deal. Inderdaad geduld is een schone zaak en voor je het weet is het al volgende week de 20e. Genoeg sport op tv om je bezig te houden
Inderdaad, te mooi om te laten gaan. De dag ervoor zei ik dit nog :
Het voetbal laat ik maar over aan anderen, ik ga maar flink wat reviews lezen/kijken hahaha. Ben wel echt benieuwd, eerste keer met een zwitser en 'm eerste horloge van deze prijs. Welke grootte van de C63 GMT heb jij trouwens op de pols? Blijft wel echt een prachtig horloge. Vooral ook met dat applied logo.
Vergeet niet het wielrennen, tennis en de F1 en dan moeten de Spelen ook nog eens beginnen. Wat is het weer een sportzomer.
Ik moet zeggen dat CW de positieve en lovende verhalen voor mij in ieder geval waarmaken op dit moment.
Het is de 39mm C63 GMT en mijn polsmaat is rond de 16,5cm voor de beeldvorming. Foto’s kunnen vertekend beeld geven.
Heb 1 link aan de 12 uur kant weggehaald en 2 links aan de 6 uur kant. Dat was wel even een klusje maar is goed gelukt en de clasp zit goed gecentreerd als ik de micro adjust niet gebruik.
Maar met dit weer merk ik dat gedurende de dag dat ik hem wel iets losser zet met de micro adjust.
Kek zomers kleurtje man! veel plezier ermee…
Ben je linkshandig? je draagt je horloge op rechts… voelt dat niet ontzettend vreemd met de kroon in je bovenarm?