Ik denk dat je eerder een kroon in je linkerhand voelt (bij buigen hand) dan op je arm.
bovenarm wordt dikker naar mate je naar boven gaat. Als je je horloge voor de knokkel van je onderarm draagt heb ik nog nooit de kroon in mn pols gevoelt. Maar ik heb niet hele lenige polsen. Wellicht mensen die heel ver hun hand naar boven kunnen buigen wel…
Ik draag het horloge ook altijd op rechts en helemaal geen last van. Voel jij hem links op je hand dan wel?
Yep ben linkshandig en nooit last gehad van de kroon. Net zoals de anderen al schrijven.
Stiekem heb je gewoon flink wat eelt ontwikkeld op de achterkant van je hand.
Een nieuwe compressor gelanceerd door CW:
Normaal zijn de wristshots van CW super mooi… Maar dit lijkt wel een render van Ali ofzo…
Tering, die interne dive-time bezel is wel echt heel wijd op deze. Weet ook niet of ik fan ben van de oranje minuutwijzer, lijkt mij erg lastig af te lezen op de rechterhelft van de wijzerplaat.
De caseback is wel erg gaaf, die had ook op m’n Atoll gemogen. Morgen issie er eindelijk, ligt nu al vanaf 9:00 in een sorteercentrum in Amsterdam. Waarom mag ik ‘m niet gewoon ophalen?!
Als je de wijzerplaat met no-decompression schalen niet kunt synchroniseren met de minutenwijzer, dan heeft het weinig zin.
Wanneer je besluit naar 140 voet te duiken dan weet je dat je 8 minuten de tijd hebt om van het oppervlak naar 140 voet af te dalen. Dan zit je duiktijd er op (en je perslucht waarschijnlijk ook) en stijg je gecontroleerd richting je safety stop op 15 voet. Dit kun je net zo goed op een rubber bandje printen
Leuk zomers horloge, dat wel
Druk vooral, maar ik veronderstel dat het allemaal nut heeft voor duikers.
Op de site staat dat hij ook “dressy” is
M’n C60 Elite ligt al dik twee maanden bij CW ter reparatie. Komt er net een mailtje binnen, dus ik denk: yes, witte rook…
Nee dus, zwarte rook
Na ja, ik heb nog een paar andere horloges om te dragen zullen we maar zeggen
Overigens wel blij dat ze het zelf constateren en de wijzerplaat niet gewoon terug zetten en hopen dat ik het niet zie
Jeetje, wat zuur Hopelijk komen ze wel met een leuke korting oid gezien het gestuntel.
Ja inderdaad, een twelve voor de helft ofzo
Reparatie valt gewoon onder garantie, dus daar hoef ik niet voor te betalen.
Of een nieuwe bracelet met 50% korting
Ook leuk . Ik heb alleen op de hybrid band, dus Titanium bracelet erbij zeg ik geen nee tegen
Een six? Balen dat het zo lang duurt totdat je horloge gerepareerd is, maar top van CW dat ze je informeren over de reden van de vertraging en dat ze hun eigen fout herstellen.
Ik ben de laatste tijd aan het kijken naar de Trident Pro 300m in 38mm. Op de website valt het mij op dat dit model in bijna alle formaten niet meer op voorraad is of slechts met een specifieke kleur/bandcombinatie. Denken jullie dat de voorraad aangevuld gaat worden of is dit de voorbode van een nieuwere versie van dit horloge? De huidige generatie stamt uit augustus 2022 van wat ik heb kunnen vinden.
Komt vaker voor, gaat denk ik gewoon aangevuld worden. Voor de Pro 300 zou ik nog niet direct een vervanger verwachten. Dan eerder een nieuwe titanium Elite op basis van de pro 300 ofzo. De Elite dateert al uit 2020. Of wellicht dat er toch nog een nieuwe 600 komt, die is al even uit het programma verdwenen.
‘T was even in spanning afwachten (want DHL), maar hier issie eindelijk, 12 dagen eerder dan verwacht:
Draagt heerlijk, en ondanks de 40mm toch een stuk bescheidener op de pols (geloof 18.5cm omtrek) dan verwacht. Daar toch wel blij mee, gezien m’n andere twee duikers echt polsklaters zijn (Seiko Samurai en Doxa Sub600t homage van Seestern). Nu nog even wachten op de BoR bracelet die ik van San Martin heb besteld. Denk dat die er echt een heerlijke skindiver van maakt.
Ben trouwens ook aangenaam verrast door de ‘nearly new’ Bader bracelet. 50% korting, maar echt compleet nieuwstaat. Zelfs geen deskdiving krasjes te vinden.
Mooie zomerse aawinst; veel plezier ermee
Mooi ding, gefeliciteerd