Thanks! Nu nog even m’n werkdag uitzitten zodat ik niet alleen maar zelf hoef te deskdiven.
Even een vraag hierover: sta op het punt om een horloge aan te schaffen bij CW en kreeg een betaallink in euro’s
Het horloge is in Britse ponden omgerekend zo’n €350 goedkoper, dus vroeg de mensen van CW om een betaallink in pounds te genereren. Deze kreeg ik ook netjes, maar wel met de mededeling dat de prijs in pounds dan geen vooruitbetaalde import tax behelst en dat er dus een grote kans is dat ik toch af moet tikken aan de NLse douane…
Is dat ook jullie ervaring of word ik nu een beetje in de maling genomen door CW?
Op welke manier wou je betalen? Hoe ik het deed was simpelweg onderop de pagina de prijzen aan te passen, en dan uit te checken en betalen via creditcard. Import/btw zit dan gewoon inbegrepen.
Exact zo heb ik het ook gedaan,was nog wel voor de Brexit overigens
Precies zoals @Aruarian het zegt.
Zo weet je zeker dat dit ook de prijs is en je geen heffingen etc. meer krijgt.
Heb het in maart ook zo gedaan, werkt perfect.
Dank heren, de uitdaging is dat het een bespoke watch is en dat ik dus van CW een betaallink krijg (dus niet op de website te bestellen).
Heb CW nu met de gedeelde werkwijze als screenshots gevraagd om mij ook te matsen wordt vervolgd!
Benieuwd!
Ik ook, inmiddels incoming
Gelukt met de wisselkoerskorting dus?
Gelukkig werkt 't 8 jaar later nog steeds. Denk dat C. Ward t wel prima vind, ze krijgen hun geld zonder gedonder met zelf te moeten omwisselen.
Oranje Bel Canto!
Na de nodige uitleg, ja!! Scheelt toch pakken geld zeg, dank!
Verrek, je kent me goed!! De Bel Canto Phoenix 99
Oef,das lekker!
wel een ander bandje graag
Was trouwens echt een wilde.gok
Wist niet eens dat deze in het oranje bestond.
Britten een Oranje bespoke piece laten maken… ik weet niet of dit nou ironisch is of niet na het EK😂
Haha ach het was een Brit die deze editie heeft ontworpen voor z’n oranje McLaren begreep ik dus geen voetbal gerelateerd verhaal
Laat t de dwaze Max fans niet horen
Damn