Christopher Ward only (Deel 1)

Gespot op Reddit

9 likes

Draag hem al twe maanden met plezier. Maar heb hem vorig jaar besteld. Heb jij nu pas betaald?

16 likes

Ik ben recent in aanraking gekomen met de bedenker van deze versie (Jas) en via hem de allerlaatste in stock bij CW kunnen bestellen. Gisteren besteld, dinsdag in huis :smiley:

5 likes

:astonished: oh, het kan dus toch. Proficiat!
Ik wacht al sinds januari 2023 (originele order). Moet er eerlijkheidshalve bij zeggen dat ik in november vorig jaar, de versie veranderd heb, naar zo’n bespoke versie.
Een prototype (instagram pic):

13 likes

Oh wat leuk! Het is een heerlijke horloge. Had alleen iets meer sunray brushing verwacht op dial. Beetje zoals de press release fotos.

1 like

De Wave edition! Was ook mijn favoriet maar was te sloom en miste de boot destijds! Proficiat kerel, het wachten waard!

Ik ben dan weer erg blij dat het meer bij de gelle kleur is gebleven omdat de dial natuurlijk al veel doet haha

1 like

Wat erg interessant is dat deze twelve een case heeft van 38mm!! Ik hoop dat de weg nu open is voor meer modellen en kleuren van de twelve in 38mm aangezien dit mijn sweetspot is! 36, 38 en 40… zit voor iedereen wat bij in de line-up zo.

9 likes

5 likes

Yup, 38mm sweetspot. Hier ga ik serieus over nadenken. Die groene vind ik erg leuk of die watermeloen roze/rood.

2 likes

Ik hoop zelf op de Alta white in 38mm. Had de 36mm in de sale in mijn mandje maar toch niet gedaan. In 38mm is het een insta buy…

5 likes

wel heel gaaf, maar deze lijkt teveel qua kleurstelling op mijn Raymond Weil.

-fuck it- via de pre-order op de CW forum de blauwe variant besteld. Mijn 40mm Glacial Blue komt in het blauwe gedeelte. Deze draag ik echt zo ontzettend weinig.

2 likes

en bevestiging. Deze is pre-ordered en onderweg.

13 likes

Lekker hoor! Net op tijd voor de zomer!

Mooi horloge waarmee je de impulsivi-tijd kan aflezen :crazy_face: Wat is de reden waarom je de 40mm glacier zo weinig draagt?

Net te groot voor mn polsomtrek (naar persoonlijke smaak). de rest v/d horloges lijken kleiner en zijn allemaal <40mm diameter. de 36mm zou dan weer te klein zijn volgens advies, dus nu ideaal 38mm sweet spot.

1 like

Heb je iemand die van Windup Watch Fair eentje mee brengt? Ze komen pas donderdag op de website als er overschot is. 200 exemplaren per kleur…

4 likes

Pre-order via de achterdeur al vastgelegd. Link stond op CW forums in de UK. Levering Aug-2024. maar zit genoeg in de doos om de huidige 40mm al van de hand te doen.

1 like

De laatste #Tide strap nu ook binnen.

8 likes

9 likes

:wave:

45 likes