Niet erg spannend allemaal. Die Elite vind ik gewoon lelijk, maar dat is uiteraard persoonlijk, ik houd niet zo van horloges met interne bezel.
Wel leuk dat ze bij de gewone de crown guards weer hebben toegepast, dat vind ik toch wel een CW stijlelement wat ik bijvoorbeeld bij de huidige C65 mis.
Overigens is dit commercieel misschien wel een goede zet. Veel mensen houden van “gewone” dingen. Waarom is een Tissot Gentlemen zo populair, of een Rolex OP? Zijn nou ook niet persé voorbeelden van spannende ontwerpen
Voor mij hoort dat gewoon een beetje bij CW
Maar ik heb niet zo veel recht van spreken; ik zit er al jaren naar te kijken, maar het enige wat ik een keer gekocht heb is een bandje
Moet je toch eens proberen bijv. bij de halfprice sale,zo ben ik er ook aangekomen eerlijk gezegd want ik ben nogal krenterig
De afwerking is geweldig verfijnd en het uurwerk loopt ook nog eens zuiver op tijd.
Ben er wel heel content mee
Heb al meerdere keren bij de half price sale al met een horloge in het mandje gezeten met de vinger boven de afrekenen knop
Maar dan bedenk ik me weer hoeveel leuke vintage horloges ik kan kopen voor dat geld en dan gooi ik het mandje toch maar weer leeg
Want inderdaad, dit herken ik bij mezelf ook wel:
Grappig,ik dacht direct wow bij de witte GMT.
Dat roomwitte met oranje doet ‘t ‘m bij mij
Prijs valt ook best mee ware het niet dat ik slecht geld uit kan geven aan horloges om het een of ander
Vakanties geen probleem maar €1200,- voor een horloge past niet bij me.
Ik snap dit gevoel, is ook wel waar.
Maar jeetje wat een gaaf horloge, de details die hem echt anders maken vind ik zeer geslaagd.
Ik vind deze interpretatie dus eigenlijk mooier dan een Explorer…
Kan hier toch goed aan wennen hoor. Dat glanzende wit met oranje accenten, 39mm is een mooie maat, lug-to-lug van 45.8mm is top voor de mijn smalle pols. 't is dat ik net een nieuw zomerhorloge binnen heb…