Snap ik helemaal!
Mooie kleurstelling en goed geslaagde foto… Kende dit model nog niet van CW.
Zijn er denk ik ook niet zoveel van.
Het is een LE voor leden van het CW forum.
Een C5 Slimline met andere wijzers en opdruk.
Of er iets met het uurwerk is gedaan weet ik zo niet meer.
https://www.christopherwardforum.com/viewtopic.php?f=70&t=28751&sid=09f3f595e9215589325052ef11b2ecfb
Zal hem hier ook maar plaatsen.
Mocht er iemand van plan zijn binnenkort een Christopher Ward aan te schaffen dan heb je hier misschien wat aan
Beter te bestellen via de UK site, scheelt in GBP weer zo maar 7% code is dan iets van 100loupe21
Zojuist mijn eerste Christopher Ward besteld! Had de Sealander al langer op het oog, dus nu moest het er van komen. Thanks @FRank71 voor je kortingscode!!
Gekozen voor de mooie black rubber hybrid strap, misschien dat ik er een nato strap nog een keer bij nabestel.
Nu wachten tot hij binnen is!!!
Graag gedaan prachtig horloge
Thanks! heel blij mee… Zat nog te twijfelen tussen witte plaat en zwarte plaat, maar heb al veel horloges met een lichte plaat. Dus nu gewoon een classy zwarte plaat gekozen.
Ik heb mijn CW toevallig afgelopen week weer een paar dagen gedragen. Draag hem maar zelden en sta regelmatig op het punt om hem te koop te zetten, maar toch heeft hij iets leuks. Daarnaast, voor het geld hoef je het ook niet te doen, zo onwijs veel value for money.
Ja ik vind die ook schitterend
Yep, 100loupe21 werkt voor 100 GBP korting op de UK site, welke sowieso goedkoper is dan de EUR site
Zal dat er niet mee te maken hebben dat de EU site inclusief BTW is en de GB site domestic is?
Wellicht, maar voor de Brexit was dit ook al zo, en de BTW in de UK is meer dan 7%…
Is voor mij niet duidelijk,waar doel je op?
Is ook echt schitterend
Nice hoor!!! Hij bevalt bij mij erg goed