Met de kortingscode en besteld in GBP nog maar €930
Met 50% is het €575
Maar dat gaat niet meer gebeuren, zelfs near new is maar 30% korting
Daar zul je vast gelijk in hebben. En dan houden ze hem maar.
Heb je em al binnen?
Dat lijkt me wel, bij die UK site kan je vast nog een verrassing achteraf verwachten…
Jep, na 2 dagen was ie er al!
Foto’s! Foto’s! Foto’s!
LEKKER MANNN. Ik twijfelde ook over dit bandje, of die hybrid rubber. Uiteindelijk de hybrid rubber gekozen, maar deze is ook heel cool!
Wat een bizar mooi horloge voor dit bedrag. En de verpakking ook. Hier kunnen andere merken echt een voorbeeld aan nemen
Snelle foto:
Dit heeft gewerkt. Thanks voor de tip nogmaals!
Nope
Hier ga je geen spijt van krijgen
Goed om te weten! En gefeliciteerd met je mooie aanwinst!
Ben erg benieuwd! De verzending is in ieder geval erg snel. Gisteren besteld en volgens DHL wordt hij vandaag al bezorgd!
CW is een topbedrijf met top afgewerkte horloges voor een keurige prijs met een snelle levering.
Kreeg gisteren hun magazine Loupe in de bus,meer mensen dat gehad?heb er pas 1x een horloge gekocht.
Helemaal eens over het merk als geheel. Ook hun Loupe magazine ziet er altijd erg fraai uit.
Het huidige logo op 9 uur kon mij nooit bekoren maar gelukkig komen er steeds meer modellen (getuige de C63) met het logo op 12 uur. Daarmee sluit ik een extra Christopher Ward horloge in de toekomst zeker niet uit
Gefeliciteerd! Onderhand is dit model alleen nog maar op pre-order voor eind oktober te krijgen. Daar gaat m’n zomerhorloge…
Yep, ook net een Loupe in de bus; enige wat ik er ooit gekocht heb is een bandje