Barton. zulke fijne banden met keepers die echt goed blijven zitten. staat em goed.
Thnx!
Yes, 1 extra schakel.
Partially held. oO zou hij dan toch al bijna onderweg zijn!!!
Deal of horloge? Hahah. Had liever wit voor de zomer maar dit is ook geen straf man.
Misschien richting het einde van het jaar Ti versie met blauw scoren. Die is ook erg gaaf.
Wat was estimated datum?
Volgens mij is dat omdat een deel van de levering nog niet beschikbaar is. Ik denk dat het dan gaat over de extra band in dit geval.
Website gaf af early-august pre-order. We gaat het meemaken.
Mijne werd ook ruim 2 weken eerder binnen dan de pre-order datum, komt goed.
U vraagt, wij draaien
Op stalen band en op hybride rubber/leer.
Zo kun je het verschil een beetje zien.
Heb zelf namelijk ook de witte non gmt in 39mm.
( Die gaat overigens wel in het blauwe gedeelte )
36mm
39mm
De 39mm nog een keer.
Bedankt voor de foto’s geeft me een beeld van het verschil.
ja 36mm is absoluut jouw maat. staat heel netjes!
Lol, kijk eens wat ik op Fratello zie toeval of niet …
De 39mm vond ik prima kunnen tot ik de 36mm kreeg.
Een witte wijzerplaat lijkt altijd al iets groter in mijn optiek trouwens.
Klopt, denk dat het echt afhangt van de lug to lug en hoe de band valt. Ach ja, uiteindelijk gaat het toch om hoe jij het horloge ervaart.
En inderdaad, wat een kleur van de dial al niet kan doen qua perceptie.
Dat is echt zo. Zie hier het verschil tussen 40mm zwart en 39mm wit. Lijkt echt veel groter. Komt ook wel een beetje door de bezel natuurlijk. De C65 lijkt weer veel groter maar die is ook 40. (Correctie…41mm)
Ik vind t vallen vooral komen door de wijzerplaat en de verhouding tussen wijzerplaat grootte, bezeldikte en kastafmetingen. Hoe groter de ratio van de wijzerplaat, deste groter het horloge oogt. Natuurlijk maakt lug2lug nog enigszins uit, vooral met kleinere polsen/grotere horloges.
In het voorbeeld hierboven komt t vooral door de verhouding tussen bezel en wijzerplaat, in mijn ogen. Dezelfde reden dat de Rolex Explorer II kleiner zal doen lijken dan de Sealander GMT met dezelfde kleur wijzerplaat.
Overigens kan de band er ook nog bij helpen. Vind iig altijd horloges op leer of nato kleiner vallen dan hetzelfde horloge op metaal. Dit is alles is ook de hoofdreden dat ik afhaakte op de Hamilton Khaki Pilot Day/Date ‘Cooper’. Technisch gezien maar een 42mm horloge (en m’n pols is iets van 18.5-19cm), maar god, wat heeft dat ding te veel wrist presence. Mijn Seiko Samurai (43.8mm) draagt bijv. echt veel kleiner. Als Hamilton die nou eens de Murph behandelig gaf…
…zou ik ‘m waarschijnlijk nog steeds niet kopen want SWATCH-group en die Powermatic uurwerken van ze.